Skocz do zawartości

kolanko /zaginanie rurki


Rekomendowane odpowiedzi

Gość liechmaster
Napisano

witam,

problem jest taki , mam dwie rurki ( jedna pionowa druga pozioma)

obie są już jako editable poly i chcę je połączyć kolankiem tylko nie wiem jak,

próbowałem brać górnego poly ( przekrój rurki) i używać extrude i rotate ale efekt nie jest najlepszy , rotate obraca mi tego poly względem środka a nie względem wierzchołka , więc rurka się "wgniata" do wewnątrz.

jak można polączyć takie rurki łukiem? ewentualnie jak ustawić żeby obracanie poly było względem wierchołka/krawędzi a nie środka.

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

bend to chyba najlepsze rozwiązanie, lecz ja proponowalbym nie robic tego mesh select i bend, gdyz potem moga pojawic sie problemy przy probie zmiany siatki nie zginanej czesci obiektu, wiec:

utworzyc nowy cylinder, a nastepnie przypisac mu modyfikator bend

 

a co do tego, dlaczego nie loft, to tworzenie za pomoca editable mesh/poly jest np. dla mnie bardziej naturalne

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności