Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

witam,

problem jest taki , mam dwie rurki ( jedna pionowa druga pozioma)

obie są już jako editable poly i chcę je połączyć kolankiem tylko nie wiem jak,

próbowałem brać górnego poly ( przekrój rurki) i używać extrude i rotate ale efekt nie jest najlepszy , rotate obraca mi tego poly względem środka a nie względem wierzchołka , więc rurka się "wgniata" do wewnątrz.

jak można polączyć takie rurki łukiem? ewentualnie jak ustawić żeby obracanie poly było względem wierchołka/krawędzi a nie środka.

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 963
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

bend to chyba najlepsze rozwiązanie, lecz ja proponowalbym nie robic tego mesh select i bend, gdyz potem moga pojawic sie problemy przy probie zmiany siatki nie zginanej czesci obiektu, wiec:

utworzyc nowy cylinder, a nastepnie przypisac mu modyfikator bend

 

a co do tego, dlaczego nie loft, to tworzenie za pomoca editable mesh/poly jest np. dla mnie bardziej naturalne

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.