Jump to content

kolanko /zaginanie rurki


liechmaster
 Share

Recommended Posts

witam,

problem jest taki , mam dwie rurki ( jedna pionowa druga pozioma)

obie są już jako editable poly i chcę je połączyć kolankiem tylko nie wiem jak,

próbowałem brać górnego poly ( przekrój rurki) i używać extrude i rotate ale efekt nie jest najlepszy , rotate obraca mi tego poly względem środka a nie względem wierzchołka , więc rurka się "wgniata" do wewnątrz.

jak można polączyć takie rurki łukiem? ewentualnie jak ustawić żeby obracanie poly było względem wierchołka/krawędzi a nie środka.

Link to comment
Share on other sites

bend to chyba najlepsze rozwiązanie, lecz ja proponowalbym nie robic tego mesh select i bend, gdyz potem moga pojawic sie problemy przy probie zmiany siatki nie zginanej czesci obiektu, wiec:

utworzyc nowy cylinder, a nastepnie przypisac mu modyfikator bend

 

a co do tego, dlaczego nie loft, to tworzenie za pomoca editable mesh/poly jest np. dla mnie bardziej naturalne

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy