Napisano 16 Luty 200520 l witam, problem jest taki , mam dwie rurki ( jedna pionowa druga pozioma) obie są już jako editable poly i chcę je połączyć kolankiem tylko nie wiem jak, próbowałem brać górnego poly ( przekrój rurki) i używać extrude i rotate ale efekt nie jest najlepszy , rotate obraca mi tego poly względem środka a nie względem wierzchołka , więc rurka się "wgniata" do wewnątrz. jak można polączyć takie rurki łukiem? ewentualnie jak ustawić żeby obracanie poly było względem wierchołka/krawędzi a nie środka.
Napisano 19 Luty 200520 l bend to chyba najlepsze rozwiązanie, lecz ja proponowalbym nie robic tego mesh select i bend, gdyz potem moga pojawic sie problemy przy probie zmiany siatki nie zginanej czesci obiektu, wiec: utworzyc nowy cylinder, a nastepnie przypisac mu modyfikator bend a co do tego, dlaczego nie loft, to tworzenie za pomoca editable mesh/poly jest np. dla mnie bardziej naturalne
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto