Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam,

problem jest taki , mam dwie rurki ( jedna pionowa druga pozioma)

obie są już jako editable poly i chcę je połączyć kolankiem tylko nie wiem jak,

próbowałem brać górnego poly ( przekrój rurki) i używać extrude i rotate ale efekt nie jest najlepszy , rotate obraca mi tego poly względem środka a nie względem wierzchołka , więc rurka się "wgniata" do wewnątrz.

jak można polączyć takie rurki łukiem? ewentualnie jak ustawić żeby obracanie poly było względem wierchołka/krawędzi a nie środka.

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 936
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

bend to chyba najlepsze rozwiązanie, lecz ja proponowalbym nie robic tego mesh select i bend, gdyz potem moga pojawic sie problemy przy probie zmiany siatki nie zginanej czesci obiektu, wiec:

utworzyc nowy cylinder, a nastepnie przypisac mu modyfikator bend

 

a co do tego, dlaczego nie loft, to tworzenie za pomoca editable mesh/poly jest np. dla mnie bardziej naturalne

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności