burza102 Napisano 20 Luty 2005 Napisano 20 Luty 2005 Utworzyłem system cząsteczek PArray i przypisałem do obiektu, który miał eksplodować. Wszystko ładnie się rozleciało nawet efekt wybuchu dodałem (cienki fire effect). Jednak mam taki problem, że system cząsteczek rozpoczyna swoje zadanie już od 0 klatki a jak w Particle Generation/Particle Timing/Emit Start zmieniam klatkę 0 na np. 22 wtedy system cząsteczek znika mi. Chodzi mi o to aby PArray poczekał z wybuchem i nie zniknął. Może ktoś pomóc ??
.ai Napisano 20 Luty 2005 Napisano 20 Luty 2005 Poprostu do tej 22 klatki powienien być widoczny ten przedmiot (emiter), a w 22 klatce ustawiasz mu Properties>Visibility 0 (ostre przejscie) i dalej czasteczki go zastąpią.
Rekomendowane odpowiedzi