Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Utworzyłem system cząsteczek PArray i przypisałem do obiektu, który miał eksplodować. Wszystko ładnie się rozleciało nawet efekt wybuchu dodałem (cienki fire effect). Jednak mam taki problem, że system cząsteczek rozpoczyna swoje zadanie już od 0 klatki a jak w Particle Generation/Particle Timing/Emit Start zmieniam klatkę 0 na np. 22 wtedy system cząsteczek znika mi. Chodzi mi o to aby PArray poczekał z wybuchem i nie zniknął. Może ktoś pomóc ??

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Poprostu do tej 22 klatki powienien być widoczny ten przedmiot (emiter), a w 22 klatce ustawiasz mu Properties>Visibility 0 (ostre przejscie) i dalej czasteczki go zastąpią.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności