GRIFI Napisano 21 Luty 2005 Napisano 21 Luty 2005 Jak chyba wszyscy ;] postanowiłem się nauczyć modelować poly no i oto efekty... Czekam na objazdy ale pamiętajcie ze to jest moj pierwszy samochodzik :) (tego w poly to nawet nie licze) więc nie przeginać prosze ;)
DonVito Corleone Napisano 21 Luty 2005 Napisano 21 Luty 2005 NOOOOOO, powiem ze jak na pierwszy model samochodu to super :], (czyli mi sie podoba), tylko ten fragment gdzie chyba rejestracja bedzie mi cos nie pasuje, trochce za ogragly. Czekam na apdejty... Powodzenia
GRIFI Napisano 21 Luty 2005 Autor Napisano 21 Luty 2005 Nie mogłem sie powstrzymać i zrobiłem szybką teksturke.. no i juz widze kilka błedów na drzwiach ;/ ale dam rade :D
Damian! Napisano 21 Luty 2005 Napisano 21 Luty 2005 Ładnie tez zaczyna nauke Poly:) jak na 1 model RESPEKT!!!
KamillM Napisano 22 Luty 2005 Napisano 22 Luty 2005 Pozwolisz, że pokażę Ci błędy? ;P LINK do screena red - drobne błędy w karoserii green - trochę jest "bałaganu" yellow - "obramowanie" drzwi powinno mieć równą szerokość blue - nie jestem pewien, ale chyba w oryginale uwypuklenie na masce jest większe ;)
GRIFI Napisano 23 Luty 2005 Autor Napisano 23 Luty 2005 Thanks for all Ale mam problem :/ nie potrafie wyprostowac tej fałdy przy tym wycięciu na masce ;/ kombinuje na wszelkie mozliwe sposoby i nic ;/ (wyrównywałem, pociełem siatke >> NIC) Zamieszczam siatke i renderki moze ktoś wie w czym tkwi problem Pozdro
acre117 Napisano 23 Luty 2005 Napisano 23 Luty 2005 Mała rada ode mnie:) pokazuj model bez lakieru a jak jush pokazujesz z lakierem to chociaż ładny zrób:) ps: ja tesh robie lakier do niczego:(
GRIFI Napisano 23 Luty 2005 Autor Napisano 23 Luty 2005 No ale cały bajer polega na tym ze bez lakieru to tam nie ma zadnego błędu ;/ no a to jest taki testowy
acre117 Napisano 23 Luty 2005 Napisano 23 Luty 2005 Jak wiesz jestem początkujący, ale może to pomoże czerwone vertexy przesuń troche w lewo zielone edge remove i wogule wydaje mi się że masz troche za gęsto;) pzdr i powodzenia
DonVito Corleone Napisano 23 Luty 2005 Napisano 23 Luty 2005 a ja bym zaznaczone na czrwono vetrexy z polaczyl, moze w tedy siatak nie bedzie najladniejsza ale pomoze (chyba). zolte tez mozesz, bo gesto jest.
GRIFI Napisano 24 Luty 2005 Autor Napisano 24 Luty 2005 DonVito Corleone >> dzięki bardzo wiesz zapomniałem o tej funkcji co prawda troche jeszcze sie tam ... ale jest lepiej niz było :) Zrobiłem kilka poprawek, za jakiś czas wezme sie za bok, teraz musze troche sie pouczyć ;/
GRIFI Napisano 27 Luty 2005 Autor Napisano 27 Luty 2005 Zrobiłem bok ale niestety okno tylnie sie troche..... bo zle dopasowałem vertexy do blueprintów i teraz czeka mnie troche roboty z naprawą, poza tym jest kilka jeszcze błedów, ale pracuje nad nimi :)
GRIFI Napisano 13 Marzec 2005 Autor Napisano 13 Marzec 2005 To co ostatnio udało mnie się zrobić a bardzo się leniwiłem... Te okna boczne takie marne strasznie wyszły chyba bede je robił jeszcze raz ale przed tym takie pytanie! >>> W tutorialu Audi z 3D palace ten koles tam robi te okna z dwiema warstwami no i troche wydaje mi sie to bzdurne... trzeba tak robić??
GRIFI Napisano 13 Marzec 2005 Autor Napisano 13 Marzec 2005 Widze ze zaparło wam dech w piersiach i nie wiecie co napisać.... ;/ Kolejne updaty...
Bubu Napisano 13 Marzec 2005 Napisano 13 Marzec 2005 Ja wychwyciłem to co zaznaczone tzn. Niektóre rowki wyglądają "plastelinowo" szczególnie ten zaznaczony, dziwny bierznik ma ta oponka (chyba :) i dzinie tam się siatka układa w tylnych drziach na łączeniu z szyba (kółko :P) POzdro i powodzenia w dalszej pracy :D Nie jest źle :), ale może być lepiej :)
xMark Napisano 14 Marzec 2005 Napisano 14 Marzec 2005 ja znalazlem tyle...fela do wymiany... pracuj a bedzie niezly model... pozdro
Knysha Napisano 14 Marzec 2005 Napisano 14 Marzec 2005 Imho :> Reszta to co wyzej w postach :). Popracuj nad tymi elementami. Pzdr :)
GRIFI Napisano 27 Marzec 2005 Autor Napisano 27 Marzec 2005 troche poprawiłem ale wiedze ze są dalej błedy na oknach bocznych i światłach tylnich kilka renderów z lakieram Kto moze mi zapodać jakimś dobrym materiałem na światła (chrom) bo jak na razie to co widać ;/
GRIFI Napisano 5 Kwiecień 2005 Autor Napisano 5 Kwiecień 2005 Mały update Moze ktoś mi mogł polecić jakies tutorialik do świateł a konkretnie do texturek??!!
projekt2501 Napisano 6 Kwiecień 2005 Napisano 6 Kwiecień 2005 niezle. pracuj dalej http://www.danielbuck.net/index.php?page=headlight_tut/headlighttut
RuMuN Napisano 6 Kwiecień 2005 Napisano 6 Kwiecień 2005 nawet fajny :) heh ja tyz zaczne cos podobnego robic mianowicie BMW 3 -serie Coupe ;) ale i tak pewnie cos spieprze :/
RuMuN Napisano 7 Kwiecień 2005 Napisano 7 Kwiecień 2005 heh a moze znacie jakiegos tutka jak wymodelowac lampy, nowoczesne ;) co i jak chodzi mi szczegolnie o to zeby miec klosz ;) bo nie za bardzo mi to wychodzi :/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się