Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

chcial bym podzielic lub pomnozyc wartosci

 

przyklad: "$Box01.rotation / 2" lub "$Box01.rotation / 0.5", czy mozna tak zrobic ? czy trzeba kazda (x,y,z) z osobana ?

 

dziekuje z gory

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

wiem zawsze tak robie :)) ale bledu nie wywala a dziala zle :(

 

 

dla Box02 w Script Controler wpisuje:

 

dependsOn $Box01
$Box01.pos / 2

 

i jest OK, box02 porusza sie dwa razy wolniej od box01

 

 

 

lecz gdy napisze to samo dla rotation w Box02:

 

dependsOn $Box01
inverse $Box01.rotation / 2

 

to Box02 obraca sie dokladnie tak samo jak Box01, bez wzgledu czy dziekle czy mnoze przez jaka kolwiek inna liczbe

z dodawaniem i odejmowaniem dziala gdy dodam np. ($Box01.rotation + $Box02.rotation)

 

 

a w helpie jest tak:

 

Operators
 + 
 - 
 * 
 / 
- 

 

wiec wynika z tego ze chyba mozna dzielic przez liczbe, lecz nadal wiem co robie zle ?

Napisano

Z kwaternionami bedzie troche inaczej, dzielisz tylko angle:

dependsOn $Box01
myVal = $Box01.rotation
myVal.angle = myVal.angle / 2
inverse myVal

Napisano

aha...wlasnie mialem tak zrobic ;)

 

nadal nie rozumiem tych kwa...costam ale wazne ze to zaczarowane "myVal.angle = myVal.angle / 2" dziala!

 

dziekuje bardzo :))

Napisano

Ja jak chce wiedziec co sie dzieje konwertuje kwaterniony na eulerangles, pracuje na nich i na koniec konwertuje zpowrotem na kwaterniony.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności