sbx Napisano 24 Luty 2005 Napisano 24 Luty 2005 chcial bym podzielic lub pomnozyc wartosci przyklad: "$Box01.rotation / 2" lub "$Box01.rotation / 0.5", czy mozna tak zrobic ? czy trzeba kazda (x,y,z) z osobana ? dziekuje z gory
lechoo Napisano 24 Luty 2005 Napisano 24 Luty 2005 hehe, najprosciej napisac i zobaczyc czy wywali blad, ale powarznie to mozna dzielic calosc, to samo z pozycja.
sbx Napisano 24 Luty 2005 Autor Napisano 24 Luty 2005 wiem zawsze tak robie :)) ale bledu nie wywala a dziala zle :( dla Box02 w Script Controler wpisuje: dependsOn $Box01 $Box01.pos / 2 i jest OK, box02 porusza sie dwa razy wolniej od box01 lecz gdy napisze to samo dla rotation w Box02: dependsOn $Box01 inverse $Box01.rotation / 2 to Box02 obraca sie dokladnie tak samo jak Box01, bez wzgledu czy dziekle czy mnoze przez jaka kolwiek inna liczbe z dodawaniem i odejmowaniem dziala gdy dodam np. ($Box01.rotation + $Box02.rotation) a w helpie jest tak: Operators + - * / - wiec wynika z tego ze chyba mozna dzielic przez liczbe, lecz nadal wiem co robie zle ?
lechoo Napisano 24 Luty 2005 Napisano 24 Luty 2005 Z kwaternionami bedzie troche inaczej, dzielisz tylko angle: dependsOn $Box01 myVal = $Box01.rotation myVal.angle = myVal.angle / 2 inverse myVal
sbx Napisano 24 Luty 2005 Autor Napisano 24 Luty 2005 aha...wlasnie mialem tak zrobic ;) nadal nie rozumiem tych kwa...costam ale wazne ze to zaczarowane "myVal.angle = myVal.angle / 2" dziala! dziekuje bardzo :))
lechoo Napisano 24 Luty 2005 Napisano 24 Luty 2005 Ja jak chce wiedziec co sie dzieje konwertuje kwaterniony na eulerangles, pracuje na nich i na koniec konwertuje zpowrotem na kwaterniony.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się