Jump to content

sbx

Members
  • Posts

    161
  • Joined

  • Last visited

City (optional)

  • Miasto
    Wrocław

sbx's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

16

Reputation

  1. sbx

    Unity3d

    Domena jest w trakcie wydelegowania do innego operatora chwilami może nie działać. Pozdrawiam.
  2. sbx

    Unity3d

    Jeśli byłby ktoś chętny to zapraszam na forum.unity3D.pl pozdrawiam :-)
  3. mozesz w odpowiedniej klatce testujac ich wiek zmienic predkosc na zero a pozniej znowu dodac im speed w odpowiedniej klatce, pozdrawiam Sebastian
  4. spadajace papierki delikatnie faluja wiec zamiast BLENDa moglbys poeksperymentowac z modyfikatorem WAVE i jego parametrem PHASE, pozdrawiam
  5. vv3k70r: dobrze wiem jak to dziala! - przemyslalem i chyba sie na tym skonczy ze napisze - tylko nie rozumiem gdzie sie pozaginaja ? zmienia tylko swoj kat i pozycje wzgledem spline... ale to dobry pomysl by geometria kazdej z nich byla wygieta pod katem tylko ze to juz nie bylo by takie latwe, pierwsza mysl to dodanie do kazdej literki osobno blend-a, tylko ze wyliczenie zagiecia na podstawie sasiadujacych literek wymagalo by wyprowadzenia sprytnego wzoru + kilka innych problemow ktore peniwe wynikly by po drodze, a takim desperatem nie jestem moze jakies pomysly dotyczace modyfikowania geometrji literek wzgledem zakrzywionej spline ? :) SUPER_OkO: mozliwe ze masz racje, lecz poptrzebuje poexprerymentowac z tlem na ktorym wymyslilem sobie napisy plynace po roznych ksztaltach - sam jeszcze nie wiem czy bede to robil w maxie lecz pierwsza mysl jaka mi przyszla to sprawdzic czy ktos juz napisal tego rodzaju automat
  6. podkereslam do automatycznego ukladania tekstu na spline :) - tzn. ze wpisuje tekst w okienku, ustalam wielkosc, odleglosci i marginesy a cale 500 literek lub wiecej przyjmuje wskazana pozycje - dlatego pytalem o skrypt lub plugin, pozdrawiam
  7. widzal ktos moze skrypt/plugin do automatycznego ukladania tekstu na spline ? (chodzi o maxa) z gory dziekuje i pozdrawiam
  8. o tym tez pomyslalem lecz liczba defektorow mnie przerazila :) zwlaszcza ze cala operacje robilem dla jednej klatki, a po jej wyrenderowaniu doszedlem do wniosku ze rownie dobrze moglbym przepuscic zwykla kule przez ta szybe i tez nikt by na to uwagi nie zwrocil ;) do tego co potrzebowalem takie rozwiazanie wystarczy, lecz jesli ktos chcialby zrobic dokladna animacje to jednak mialby maly problem :) - jeszcze raz dziekuje za zainteresowanie :) pozdrawiam Sebastian ps. jednak nadal zastanawia mnie czy nie mozna tego sprytniej obejsc :D
  9. ciekawe forum... ostatnio pomyslalem ze mozna odwrocic operacje i emitowac particle z siatki postaci po kolizji z szyba, ale to wiecej zabawy i efekt mniej prawdziwy - szkoda - dziekuje Leru - pozdrawiam Sebastian
  10. heh, taka mala rzecz lecz na stronie klienta linki nadal nie dzialaja :) ten temat swietnie odzwierciedla mentalnosc wielu polakow ktorzy wola przechwalac sie, biadolic i moralizowac zamiast wziac to w swoje rece - glownie chodzi mi o zdania tych osob ktore jak mowia zrobily by to za darmo, a jeszcze tego nie zrobily, dlaczego ? Bilay: jesli nie masz kasy to chyba warto bys wzial za to minimalna stawke ponizej ktorej nie schodzisz, np. 50zl zawsze to jakies pieniadze, prawda ? aha.. i nie zapomnajcie ze podatek trzeba od tego zaplacic, jesli juz chcecie byc tacy uczynni i grzeczni chlopcy :D
  11. nie, czasteczki juz tam sa, dopiero po kolizji odbijaja sie od postaci - mesh ktory nie zmienia swojego ksztaltu dziala ok, tylko ten na kosciach nie chce zrobilem ze statycznym modelem, ale na przyszlosc rozwiazanie problemu moglo by sie przydac - drzewko w zalaczniku
  12. symuluje postac ktora przeskakuje przez szybe, pekanie szyby zrobilem w ParticleFlow - problem w tym ze UDeflector nie reaguje na zmieniajacy sie ksztalt postaci - chodzi o maxa czy ktos wie jak to rozwiazac ? z gory dziekuje, pozdrawiam Sebastian
  13. to moze karoserji nadaj ciezar, opony zrob z softbody a amortyzatory ze springow, zawieszjac za ich pomoca karoserie na kolach ? :)
  14. postaram sie uscilic troche: 1. poczatkowa dlugosc kosci zapisuje w kosci dodajac do niej atrubut np. x=100 2. po zmianie wspolczynnika strech na dodatni lub ujemny przypisany do lacucha kosci, skrypt przypisany do poszczegolnych kosci tego lacucha automatycznie zmienia dlugosc kosci wyliczajac ja na posdstawie (poczatkowa dlugosc kosci * wspolczynnik strech) jak by cos to zapraszam na kawe lub gg :)
  15. w zakladce "Sliding Joints" masz ustawienia o ktore pytasz, pozdrawiam Sebastian
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy