Skocz do zawartości

jovi

Members
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

jovi's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Berlińskie studio filmów animowanych: Rotkirch Cartoon-Film Hasenheide 54 D-10967 Berlin Germany www.cartoon-film.de poszukuje do współpracy przy kinowej produkcji artystów 3d (3dmax): - animatorów Character Studio - modelerów mile widziana równierz znajomość modułu dynamiki (Reactor) Forma zatrudnienia: freelancer miejsce pracy: studio lub zdalnie, zależnie od preferencji i etapu produkcji okres współpracy (przy tej produkcji): 1 rok zgłoszenia proszę przesyłać na adres: [email protected]
  2. Mam pytanko dodatkowe. Do wczooraj byłem przekonany że Character Studio w ostatnich wersjach Maxa nie ma rozciągliwych kości. Wczoraj przekonywał mnie gościu z jak mniemam poważnego studia 3d w Niemczech że takowe istnieją. Przejrzałem help z max 8.0 i opcje CS nie ma mowy o tym. Czy ktoś coś wie o tym. Sbx w pisaniu skryptów jestem cieńki. Wykorzystywalem tylko expresions i to incydentalnie. Moze jakiś tutorial byś napisał na ten temat. Bez obrazków i konkretnych danych nie przeskocze tego.
  3. No Wam będzie łatwiej bo na miejscu siebie macie. Ja w Szczecinie i Berlinie przesiaduje. Ale mozna by sie spyknąć na gg na jakąś grupową konwersacje :)
  4. Super Sbx. Wygląda przejrzyście. Ale musze chyba się umówić z Tobą na kawkę bo jak na moje wiadomości to strasznie skrótowo to opisałeś. Byłbym wdzięczny gdybyśmy mogli dłużej o tym pogadać. Odezwę się do Ciebie na gg.
  5. Dzięki za uwagi. Jestem na wyjeździe i ciężko mi było się dostać na neta. Problem jest w ustawieniu strechy bones w rigu który jest zaIKowany. Nogi i ręce muszą wracać po rozciągnięciu do tego samego położenia. Są super materiały na DVD, to wiem ale ciężko ściągnąć. Profesjonalne rozwiązania są na "CG academy - Intermediate rigging" na czterech DVD ale mam tylko cz2, a wbudowane rozciąganie jest na DVD 1 i DVD3. Dużo materiału jest w tutorialach www.PaulNeale.com to jego autorstwa są te DVD cg academy. Ja robie to przez wire parameters wartości Xpos (ten argument się pojawia gdy kość jest w łańcuchu IK) kości której długość chcę animować, do suwaka którego wcześniej tworzę. Suwakiem można wartości wpisać i zawsze wrócić do początkowej wartości, ale jest jeden problem - po zwireowaniu kość przeskalowuje się do niewiadomej wartości i trzeba suwakiem ustawić na oko początkowe położenie. W kręgosłupie mniejszy problem bo nie ma tam IK obowiązkowego i można animować poprostu pozycję kości nadając im wcześniej w BoneTools rozciągliwość. SBX powiedz czy to działa z IK? Dzięki Kris za wskazówkę, byłem tam ale widocznie źle szukałem. POZDROWIENIA
  6. Dzięki za konstruktywną uwagę SUPER OKO. Ja jestem nowy, także nie znam zasad. Postaram się je zapamiętać. Dziękuję.
  7. Czy jest na forum ktoś z kim mógłbym nawiązać dyskusje na temat "rozciągliwych" riggów. Chodzi o doświadczoną osobę która robiła w tym temacie już coś. Ja mam za sobą jedną przymiarkę i działa całkiem całkiem ale chciałbym podyskutować z kimś po polsku na ten temat bo czuję się jak na pustyni.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności