Napisano 24 Luty 200520 l chcial bym podzielic lub pomnozyc wartosci przyklad: "$Box01.rotation / 2" lub "$Box01.rotation / 0.5", czy mozna tak zrobic ? czy trzeba kazda (x,y,z) z osobana ? dziekuje z gory
Napisano 24 Luty 200520 l hehe, najprosciej napisac i zobaczyc czy wywali blad, ale powarznie to mozna dzielic calosc, to samo z pozycja.
Napisano 24 Luty 200520 l Autor wiem zawsze tak robie :)) ale bledu nie wywala a dziala zle :( dla Box02 w Script Controler wpisuje: dependsOn $Box01 $Box01.pos / 2 i jest OK, box02 porusza sie dwa razy wolniej od box01 lecz gdy napisze to samo dla rotation w Box02: dependsOn $Box01 inverse $Box01.rotation / 2 to Box02 obraca sie dokladnie tak samo jak Box01, bez wzgledu czy dziekle czy mnoze przez jaka kolwiek inna liczbe z dodawaniem i odejmowaniem dziala gdy dodam np. ($Box01.rotation + $Box02.rotation) a w helpie jest tak: Operators + - * / - wiec wynika z tego ze chyba mozna dzielic przez liczbe, lecz nadal wiem co robie zle ?
Napisano 24 Luty 200520 l Z kwaternionami bedzie troche inaczej, dzielisz tylko angle: dependsOn $Box01 myVal = $Box01.rotation myVal.angle = myVal.angle / 2 inverse myVal
Napisano 24 Luty 200520 l Autor aha...wlasnie mialem tak zrobic ;) nadal nie rozumiem tych kwa...costam ale wazne ze to zaczarowane "myVal.angle = myVal.angle / 2" dziala! dziekuje bardzo :))
Napisano 24 Luty 200520 l Ja jak chce wiedziec co sie dzieje konwertuje kwaterniony na eulerangles, pracuje na nich i na koniec konwertuje zpowrotem na kwaterniony.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto