Faun Napisano 24 Luty 2005 Napisano 24 Luty 2005 Witam Co daje zaznaczenie tej zakładki? Czy wyraźnie poprawia jakość futerka? Mógłbym sprawdzić sam, ale mój komputer odmawia wówczas posłuszeństwa;)
Marcin Napisano 24 Luty 2005 Napisano 24 Luty 2005 konvertuje cale futro/wlosy do geometrii normalnie bez tego .. shag hair liczy swoje obiekty tak jak effect ... np. wyrenderowanie bez geometrii z wlączonym GI bylo by nie mozliwe bo nie generowal by cieni geometry to poprostu konwertowanie na czas renderingu calego obiektu do mesha
Faun Napisano 24 Luty 2005 Autor Napisano 24 Luty 2005 Dzięki. Faktycznie renderowałem bez geometrii i dziwiłem się czemu nie widać GI.. . Tylko dlaczego to tak długo się renderuje? Jaki komputer to uciągnie (mój chyba nie)?
Master Kiełbaster Napisano 25 Luty 2005 Napisano 25 Luty 2005 renderuje się długo bo wychodzi kilka do kilkuset milionów faceów... Powinno trochę pomóc zmniejszenie knots i bezier steps (o ile nie masz loków)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się