Napisano 24 Luty 200520 l Witam Co daje zaznaczenie tej zakładki? Czy wyraźnie poprawia jakość futerka? Mógłbym sprawdzić sam, ale mój komputer odmawia wówczas posłuszeństwa;)
Napisano 24 Luty 200520 l konvertuje cale futro/wlosy do geometrii normalnie bez tego .. shag hair liczy swoje obiekty tak jak effect ... np. wyrenderowanie bez geometrii z wlączonym GI bylo by nie mozliwe bo nie generowal by cieni geometry to poprostu konwertowanie na czas renderingu calego obiektu do mesha
Napisano 24 Luty 200520 l Autor Dzięki. Faktycznie renderowałem bez geometrii i dziwiłem się czemu nie widać GI.. . Tylko dlaczego to tak długo się renderuje? Jaki komputer to uciągnie (mój chyba nie)?
Napisano 25 Luty 200520 l renderuje się długo bo wychodzi kilka do kilkuset milionów faceów... Powinno trochę pomóc zmniejszenie knots i bezier steps (o ile nie masz loków)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto