Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

W jaki sposob nalozyc mape na boxa aby byla ona widoczna w rowniez w trakcie modelowania. Tak jak powiedzmy tutaj : http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs124/pic2.htm

 

Obecnie robilem to w taki sposob, ze w edytorze materialow w menu "Maps" -> Diffuse Color wybieralem okreslana bitmape, taka teksture nakladalem na dany box, lecz wynik tego widac jedynie podczas renderowania, nie widac natomiast nic w trybie roboczym, ze tak sie wyraze. Potrzebne mi jest to aby moc obrysowac moja bitmape splinami, zatem jak to wykonac ?

 

 

korzystam z 3ds max 5 .

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 953
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

jezu faktycznie, tyle, ze wciaz nie widze tego w okach top, front i left, jedynie w Perspective.

Napisano
  • Autor

ok, juz sie dopatrzylem... zakdka view -> shade selected, nie potrzebnie zawracalem gitare... :)

Napisano

bo okna front,left i top to są okna z siatką (wireframe)

 

widac w perspective bo to widok z smooth and highlights

 

poczytaj helpa maxa na temat User interface

 

to sa rzeczy banalne (moze nie dla ciebie) troche wlasnej inicjatywy w edukacje

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności