mega Napisano 28 Luty 2005 Napisano 28 Luty 2005 W jaki sposob nalozyc mape na boxa aby byla ona widoczna w rowniez w trakcie modelowania. Tak jak powiedzmy tutaj : http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs124/pic2.htm Obecnie robilem to w taki sposob, ze w edytorze materialow w menu "Maps" -> Diffuse Color wybieralem okreslana bitmape, taka teksture nakladalem na dany box, lecz wynik tego widac jedynie podczas renderowania, nie widac natomiast nic w trybie roboczym, ze tak sie wyraze. Potrzebne mi jest to aby moc obrysowac moja bitmape splinami, zatem jak to wykonac ? korzystam z 3ds max 5 .
AGmakonts Napisano 28 Luty 2005 Napisano 28 Luty 2005 Jezu... włącz w opcjach materiału pokazywanie w viewportach taka ikonka w ME
VGT Napisano 28 Luty 2005 Napisano 28 Luty 2005 Zajrzyj do działu FAQ na tym forum.. i poczytaj najlepiej wszystko co tam znajdziesz
mega Napisano 28 Luty 2005 Autor Napisano 28 Luty 2005 jezu faktycznie, tyle, ze wciaz nie widze tego w okach top, front i left, jedynie w Perspective.
mega Napisano 28 Luty 2005 Autor Napisano 28 Luty 2005 ok, juz sie dopatrzylem... zakdka view -> shade selected, nie potrzebnie zawracalem gitare... :)
Marcin Napisano 28 Luty 2005 Napisano 28 Luty 2005 bo okna front,left i top to są okna z siatką (wireframe) widac w perspective bo to widok z smooth and highlights poczytaj helpa maxa na temat User interface to sa rzeczy banalne (moze nie dla ciebie) troche wlasnej inicjatywy w edukacje
Rekomendowane odpowiedzi