Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć przepraszam ze zajmuje was takimi banalnymi problemami mam problem z Maxem mianowicie po odpaleniu programu te cztery okienka są "przeźroczyste" to znaczy taki ze zostaje na nich widok pulpitu z windowsa wszystko co pojawi sie w obrębie tych okienek zostaje i jest widoczne. i mam jeszce jedno pytanie przy instalacji można było wybrać trzy opcje na jakim max ma pracowac software OpenGL i Hardware nieświadomie zaznaczyłem tę ostatnią moze problem jest wynikiem mojego błędu popełnionego przy instalacji. Jak zmienić te ustawienia z interfejsu programu ????? Prosze o pomoc:)))

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

W pasku start/programy jest chyba jakiś inny plik .exe do Maxa pozwalający przed odpaleniem programu wybrać obsługę karty graficznej. (Nie jestem teraz w domu to nie sprawdzę, ale w Maxie R3 tak było.) Powodzenia :)

Napisano

Witam, jakoże nie chcę zakładać nowego topicu o podobnym temacie to napisze tu; mianowicie też mam lekkie problem z maxem ostatnio. A oto jakie:

1. Podczas renederowania obiektu, gdy zminimalizuje maxa (chce dotrzeć na pulpit :)) muszę czekać aż render się skończy by przywrócić podgląd spowrotem.

Czy da się jakoś to rozwiązać aby tak się nie działo?

2. Pod czym najlepiej ustawić 3D Studio:

a)Software

b)OpenGl

c)DirectX

 

Z góry dziękuje za konkretne odp.

Napisano

1) daj ctrl+alt+del i kliknij na maxa prawym potem przenieś na wierzch (zresztą nie ruszaj lepiej kompa podczas rendera)

2) zalerzy od szprzętu ewętualnych problemów i twoich wymagań ja jade na direct'cie

Napisano

1. Raczej nie, zależy czym renderujesz, np. w vray'u moze pomoc zaznaczenie low thread priority

2. Software nie polecam, chyba że masz archaiczna karte grafiki

OpenGL całkiem niezle sie spisuje, choc niektorzy narzekaja, ze wolno chodzi w vievportach, DirectX - takiej opcji na pewno nie ma, jak juz to Direct3D - tu sie nie moge wypowiedziec. Jutro potestuje na scenie do bitwy(dzisiaj juz mi sie nie chce), przy OpenGL troche przycina przy kreceniu w vievportach, zobaczymy jak bedzie z Direct3D.

 

--Edit--

AGmakonts - pisalismy w tym samym czasie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności