Napisano 1 Marzec 200520 l Cześć przepraszam ze zajmuje was takimi banalnymi problemami mam problem z Maxem mianowicie po odpaleniu programu te cztery okienka są "przeźroczyste" to znaczy taki ze zostaje na nich widok pulpitu z windowsa wszystko co pojawi sie w obrębie tych okienek zostaje i jest widoczne. i mam jeszce jedno pytanie przy instalacji można było wybrać trzy opcje na jakim max ma pracowac software OpenGL i Hardware nieświadomie zaznaczyłem tę ostatnią moze problem jest wynikiem mojego błędu popełnionego przy instalacji. Jak zmienić te ustawienia z interfejsu programu ????? Prosze o pomoc:)))
Napisano 1 Marzec 200520 l W pasku start/programy jest chyba jakiś inny plik .exe do Maxa pozwalający przed odpaleniem programu wybrać obsługę karty graficznej. (Nie jestem teraz w domu to nie sprawdzę, ale w Maxie R3 tak było.) Powodzenia :)
Napisano 1 Marzec 200520 l Autor Super dzięki wszystko ok problem się rozwiązał dziękiiiii pozdro :)))
Napisano 3 Marzec 200520 l Witam, jakoże nie chcę zakładać nowego topicu o podobnym temacie to napisze tu; mianowicie też mam lekkie problem z maxem ostatnio. A oto jakie: 1. Podczas renederowania obiektu, gdy zminimalizuje maxa (chce dotrzeć na pulpit :)) muszę czekać aż render się skończy by przywrócić podgląd spowrotem. Czy da się jakoś to rozwiązać aby tak się nie działo? 2. Pod czym najlepiej ustawić 3D Studio: a)Software b)OpenGl c)DirectX Z góry dziękuje za konkretne odp.
Napisano 3 Marzec 200520 l 1) daj ctrl+alt+del i kliknij na maxa prawym potem przenieś na wierzch (zresztą nie ruszaj lepiej kompa podczas rendera) 2) zalerzy od szprzętu ewętualnych problemów i twoich wymagań ja jade na direct'cie
Napisano 3 Marzec 200520 l 1. Raczej nie, zależy czym renderujesz, np. w vray'u moze pomoc zaznaczenie low thread priority 2. Software nie polecam, chyba że masz archaiczna karte grafiki OpenGL całkiem niezle sie spisuje, choc niektorzy narzekaja, ze wolno chodzi w vievportach, DirectX - takiej opcji na pewno nie ma, jak juz to Direct3D - tu sie nie moge wypowiedziec. Jutro potestuje na scenie do bitwy(dzisiaj juz mi sie nie chce), przy OpenGL troche przycina przy kreceniu w vievportach, zobaczymy jak bedzie z Direct3D. --Edit-- AGmakonts - pisalismy w tym samym czasie :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto