Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć przepraszam ze zajmuje was takimi banalnymi problemami mam problem z Maxem mianowicie po odpaleniu programu te cztery okienka są "przeźroczyste" to znaczy taki ze zostaje na nich widok pulpitu z windowsa wszystko co pojawi sie w obrębie tych okienek zostaje i jest widoczne. i mam jeszce jedno pytanie przy instalacji można było wybrać trzy opcje na jakim max ma pracowac software OpenGL i Hardware nieświadomie zaznaczyłem tę ostatnią moze problem jest wynikiem mojego błędu popełnionego przy instalacji. Jak zmienić te ustawienia z interfejsu programu ????? Prosze o pomoc:)))

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

W pasku start/programy jest chyba jakiś inny plik .exe do Maxa pozwalający przed odpaleniem programu wybrać obsługę karty graficznej. (Nie jestem teraz w domu to nie sprawdzę, ale w Maxie R3 tak było.) Powodzenia :)

Napisano
  • Autor

Super dzięki wszystko ok problem się rozwiązał dziękiiiii pozdro :)))

Napisano

Witam, jakoże nie chcę zakładać nowego topicu o podobnym temacie to napisze tu; mianowicie też mam lekkie problem z maxem ostatnio. A oto jakie:

1. Podczas renederowania obiektu, gdy zminimalizuje maxa (chce dotrzeć na pulpit :)) muszę czekać aż render się skończy by przywrócić podgląd spowrotem.

Czy da się jakoś to rozwiązać aby tak się nie działo?

2. Pod czym najlepiej ustawić 3D Studio:

a)Software

b)OpenGl

c)DirectX

 

Z góry dziękuje za konkretne odp.

Napisano

1) daj ctrl+alt+del i kliknij na maxa prawym potem przenieś na wierzch (zresztą nie ruszaj lepiej kompa podczas rendera)

2) zalerzy od szprzętu ewętualnych problemów i twoich wymagań ja jade na direct'cie

Napisano

1. Raczej nie, zależy czym renderujesz, np. w vray'u moze pomoc zaznaczenie low thread priority

2. Software nie polecam, chyba że masz archaiczna karte grafiki

OpenGL całkiem niezle sie spisuje, choc niektorzy narzekaja, ze wolno chodzi w vievportach, DirectX - takiej opcji na pewno nie ma, jak juz to Direct3D - tu sie nie moge wypowiedziec. Jutro potestuje na scenie do bitwy(dzisiaj juz mi sie nie chce), przy OpenGL troche przycina przy kreceniu w vievportach, zobaczymy jak bedzie z Direct3D.

 

--Edit--

AGmakonts - pisalismy w tym samym czasie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności