Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam

moglby mi ktos powiedziec jak w maxowym mentalu uzyskac efekt jarzenia?

 

chodzi mi o to zeby np box roztaczal wokol siebie łune

 

w material editor znalazlem "self illumination" ale cos kiepsko swieci ;)

 

edit

o takie cos mi chodzi Region_fg_fallof_50_150.jpg

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

tx za linka

ale na 100% da sie to uzyskac w czystym 3d

jak w majce sie dalo to w maxie tez musi :)

 

w maya wystarczylo zwiekszyc "value" koloru wiecej niz 1 - np dac 50- i jarzylo :)

a ta moja wklejka jest z evermotion -"fgtips"; jakos to oni zrobili, tylko nie napisali jak ;)

Napisano

Można coś takiego uzyskać przy pomocy shader`a o nazwie "glow".

Można również wspomóc jego działanie shader`em glare, ale sam glow powinien wystarczyć.

Napisano

no moze by wystarczylo w diffuse wrzucic mapke output i podkrecic rgb ehhh mieszacie wlacz FG i masz to samo mentalray to mrntal ray tylke ze w maxie nieda sie value matarialu powyzej 1.0 wiec sie stosuje outputa czy nawet gradient wszystko gdzie mozna podkrecac RBG a reszta to juz zabawa z FG falloff start i end

Napisano

ale po colere tu jakies shadery ??

standard self=100 diffuse=255,255,255(czyli bialy)+ mapka w tym kanale output i rgb level=7 ale mozna zawsze pomieszac z moca selfa.

 

oczywiscie ten boxik stoi na planie niewazne prawie jaki kolor moze byc szary bialy jak kto woli i wystarczu wlaczyc FG all end...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności