Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam

moglby mi ktos powiedziec jak w maxowym mentalu uzyskac efekt jarzenia?

 

chodzi mi o to zeby np box roztaczal wokol siebie łune

 

w material editor znalazlem "self illumination" ale cos kiepsko swieci ;)

 

edit

o takie cos mi chodzi Region_fg_fallof_50_150.jpg

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

tx za linka

ale na 100% da sie to uzyskac w czystym 3d

jak w majce sie dalo to w maxie tez musi :)

 

w maya wystarczylo zwiekszyc "value" koloru wiecej niz 1 - np dac 50- i jarzylo :)

a ta moja wklejka jest z evermotion -"fgtips"; jakos to oni zrobili, tylko nie napisali jak ;)

Napisano

Można coś takiego uzyskać przy pomocy shader`a o nazwie "glow".

Można również wspomóc jego działanie shader`em glare, ale sam glow powinien wystarczyć.

Napisano

no moze by wystarczylo w diffuse wrzucic mapke output i podkrecic rgb ehhh mieszacie wlacz FG i masz to samo mentalray to mrntal ray tylke ze w maxie nieda sie value matarialu powyzej 1.0 wiec sie stosuje outputa czy nawet gradient wszystko gdzie mozna podkrecac RBG a reszta to juz zabawa z FG falloff start i end

Napisano

ale po colere tu jakies shadery ??

standard self=100 diffuse=255,255,255(czyli bialy)+ mapka w tym kanale output i rgb level=7 ale mozna zawsze pomieszac z moca selfa.

 

oczywiscie ten boxik stoi na planie niewazne prawie jaki kolor moze byc szary bialy jak kto woli i wystarczu wlaczyc FG all end...

Napisano
  Bzyku napisał:
ale po colere tu jakies shadery ??

Ponieważ są sytuacje, gdzie ich użycie jest niezbędne oraz dają lepsze efekty.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności