Napisano 4 Marzec 200520 l Panowie tworze model autka. Mam juz siateczke calej karoseri razem z swiatlami drzmiami maska bagaznikiem. Jak teraz plynnie je oddzielic od siebie tak aby powstaly takie luki miedzy nimi. W jaki sposob wykonuja to najlepsi ?? Drugie pytanie to czy pozniej extruduja cale elementy aby zrobic efekt pogrubienia blachy czy tylko przedlozaja polygony w tyl na naroznikach. Prosze opisac jakos w miare dokladnie albo na screenshotach. jak by cos nie bylo jasne to wzuce kilka fotek o co mi chodzi. A co bede odrazu dam wam linka o co mi chodzi na tej stronce jak ten koles pocial tak ladnie elementy.??? http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=10668
Napisano 4 Marzec 200520 l ja chcesz zrobić szpary to chamfer i potem wytłaczanie ujemne a co do pogrubienia to modyfikator shell
Napisano 4 Marzec 200520 l bo ten koles to robil nurbsami i to są tylko flange'sy a wczesniej potraktowal to splitami trimami w zaleznosci od wymagan
Napisano 4 Marzec 200520 l Autor Ale tam nie moze byc ujemny extrud poniewaz widac na wylot siatke?? Moze chamfer i pozniej delete na polygonach?? A jak sie uzywa Modyfikatora Shell ??? ;] nigdy nie uzyalem :/
Napisano 4 Marzec 200520 l Ale tam nie moze byc ujemny extrud poniewaz widac na wylot siatke?? Tam nie ma ujemnego extrude'a, gdyż jak już autor tego modelu Ci napisał - to są nurbsy, inna filozofia, nie szukaj podobieństw do poly. AGmakonts zaproponował jedno z rozwiązań jakie się stosuje a nie rozwiązanie, które da Ci efekt, do którego link podałeś A jak sie uzywa Modyfikatora Shell ??? ;] nigdy nie uzyalem :/ Odpalasz help max'a, wpisujesz 'shell modifier' i masz pięknie nie tylko opisane ale nawet na screenie zaprezentowane, do jakich zastosowań się ten modyfikator nadaje. Moze chamfer i pozniej delete na polygonach?? Właśnie tak możesz to zrobić w poly, dojdziesz do tego samego stanu.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto