domel31 Napisano 4 Marzec 2005 Share Napisano 4 Marzec 2005 Panowie tworze model autka. Mam juz siateczke calej karoseri razem z swiatlami drzmiami maska bagaznikiem. Jak teraz plynnie je oddzielic od siebie tak aby powstaly takie luki miedzy nimi. W jaki sposob wykonuja to najlepsi ?? Drugie pytanie to czy pozniej extruduja cale elementy aby zrobic efekt pogrubienia blachy czy tylko przedlozaja polygony w tyl na naroznikach. Prosze opisac jakos w miare dokladnie albo na screenshotach. jak by cos nie bylo jasne to wzuce kilka fotek o co mi chodzi. A co bede odrazu dam wam linka o co mi chodzi na tej stronce jak ten koles pocial tak ladnie elementy.??? http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=10668 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AGmakonts Napisano 4 Marzec 2005 Share Napisano 4 Marzec 2005 ja chcesz zrobić szpary to chamfer i potem wytłaczanie ujemne a co do pogrubienia to modyfikator shell Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bzyku Napisano 4 Marzec 2005 Share Napisano 4 Marzec 2005 bo ten koles to robil nurbsami i to są tylko flange'sy a wczesniej potraktowal to splitami trimami w zaleznosci od wymagan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
domel31 Napisano 4 Marzec 2005 Autor Share Napisano 4 Marzec 2005 Ale tam nie moze byc ujemny extrud poniewaz widac na wylot siatke?? Moze chamfer i pozniej delete na polygonach?? A jak sie uzywa Modyfikatora Shell ??? ;] nigdy nie uzyalem :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VGT Napisano 4 Marzec 2005 Share Napisano 4 Marzec 2005 Ale tam nie moze byc ujemny extrud poniewaz widac na wylot siatke?? Tam nie ma ujemnego extrude'a, gdyż jak już autor tego modelu Ci napisał - to są nurbsy, inna filozofia, nie szukaj podobieństw do poly. AGmakonts zaproponował jedno z rozwiązań jakie się stosuje a nie rozwiązanie, które da Ci efekt, do którego link podałeś A jak sie uzywa Modyfikatora Shell ??? ;] nigdy nie uzyalem :/ Odpalasz help max'a, wpisujesz 'shell modifier' i masz pięknie nie tylko opisane ale nawet na screenie zaprezentowane, do jakich zastosowań się ten modyfikator nadaje. Moze chamfer i pozniej delete na polygonach?? Właśnie tak możesz to zrobić w poly, dojdziesz do tego samego stanu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się