sith_LORD Napisano 7 Marzec 2005 Napisano 7 Marzec 2005 sprzedam Laptop TOSHIBA satellite serii S1700-300 Stan techniczny bdb, na klawiaturze czy ekrannie praktycznie nie widac śladów urzytkowania, na zewnętrznej obudowie lekkie przetarcia i ślady użytkowania. DYSK twardy w stanie idealnym , ekran fizycznie 14`` bez bad pixeli. Laptop był sprowadzony z NIemiec. używałem go przez rok czasu w czasie wyjazdów poza biuro. Jestem grafikiem, a laptop służył mi do obsługi programów takich jak COREL 9 , photoshop 7 czy nawet prostszych modeli 3dsmax, bez problemu obsługuje tez inne aplikacje takie jak office czy starsze gierki 3d(tomb raider, fifa, star wars racer, warcraft 3, star craft ,rainbow six rouge spear, need for speed 3 itp. w te na nim grałem:]). Z powodzeniem mozna na nim oglądac filmy divix , xvid, dvd.. Bateria starcza na około 1,5-2 godzin pracy (prezentacje, programy) i około 1 godziny( oglądania filmów). Bardzo wygodne klawisze multimedialne znajdujące sięz przodu laptopa ułatwiają obsługę programów do odtwarzania muzyki, oraz umożliwiają odtwarzanie audio nawet kiedy laptop jest odłączony, głosniczki stereo nie harczą tak jak w przypadku innych Laptopów. Całość barzdo zgrabnie i zręcznie zaprojektowana..lekki i poręczny, bardzo ładny design,jak na TOSHIBĘ przystało , aż miło popatrzeć:) komputer bezproblemowo współpracuje z tabletem graficznym , drukarką, skanerem, mp3 playerem, czy tez aparatem cyfrowym komputer ma wgrany najnowszy bios ze strony producenta a tutaj dokładne parametry laptopa: PROCESOR: intel CELERON 650 mhz RAM: 192 MB HDD:6,2 GB DVD: tak FDD:tak karta graficzna: ATI RAGE MOBILITY AGP Karta muzyczna:tak klawiatura : QWERTY niemiecka stan klawiszy i nadruków: idealny sterowanie :track point modem: tak karta śieciowa: tak bateria: NiMH wejścia i wyścia: 2xUSB, mikrofon, słuchawki, lpt, monitor, rzutnik na terenie trójmiasta możliwy odbiór osobisty moje namiary: Marcin Filipek e-mail: [email protected] gg:2169503 mobile:694685335 w razie wąt