Gość sarn_a Napisano 7 Marzec 2005 Napisano 7 Marzec 2005 Witam!Jak zrobic(max5+v-ray) swiatło np w kształcie "I"albo"S"?.I czy mozna mu wtedy ustawic kierunek promienia swiatła?Albo cos na kształt neona...
AGmakonts Napisano 7 Marzec 2005 Napisano 7 Marzec 2005 robisz obiekt i nadajesz materiał tylko nie pamiętam jak się nazywał to ten drugi z vrayowskich a jeśli masz 1.45 to light material
Marcin Napisano 7 Marzec 2005 Napisano 7 Marzec 2005 do wersji 1.45.70 mozna to uzyskac za pomocą mapy output ową mape dodajesz do kanali diffuse i manipulujesz parametrem RGB do tego dajesz self illumination na 100 i wyglada jak neon a w wersji powyzej 1.45.70 mas zjuz material Vray light material w ktorym nie ma nic do opisywania ;] poprostu dajesz i swieci tyle ze nie oswietlisz nic za pomoca fotonów ;] pozostaje light mapa lub Direct c.
Gość sarn_a Napisano 7 Marzec 2005 Napisano 7 Marzec 2005 dziekuje za odpowiedzi..ale sęk w tym,że potrzebuje by dawało swiatło:(..czesto w kotach pomieszczen zakłada sie takie podłuzne swiatło od podłogi po sufit siwecaca długa np. rurka..
AGmakonts Napisano 7 Marzec 2005 Napisano 7 Marzec 2005 no właśnie jak dasz na obiekt light material to on będzie generował światło jak normalne z zakładek lights --Edit-- pisaliśmy w tym samym czasie
polka dot Napisano 7 Marzec 2005 Napisano 7 Marzec 2005 a jezeli piszesz ze masz vraya 1.09 to: do wersji 1.45.70 mozna to uzyskac za pomocą mapy output ową mape dodajesz do kanali diffuse i manipulujesz parametrem RGB do tego dajesz self illumination na 100 i wyglada jak neon
Gość sarn_a Napisano 7 Marzec 2005 Napisano 7 Marzec 2005 ale skad ten materiał light?z material/map browser?nie mam tam takiego..A co do mapu output to nie daje ona swiatła..przynajmniej mi to nie wychodzi..
AGmakonts Napisano 7 Marzec 2005 Napisano 7 Marzec 2005 light material jest w wersjach puźniejszych a masz coś takiego jak VrayMtlWapper wstawiasz go do kanału base material dajesz standart z SI na 100% ia jazda
Marcin Napisano 7 Marzec 2005 Napisano 7 Marzec 2005 eh stworz standard material daj kolor biały i self illumination na 100 do kanalu diffuse dodaj mape output w mapie output zjedz na sam dol i tam masz parametr RGB level daj go na np. 4 i wstaw gdzies do jakiejs sceny bedize swiecic na 100%
Gość sarn_a Napisano 7 Marzec 2005 Napisano 7 Marzec 2005 kurcze cos zle robie bo mi nie swieci,nie rzuca swiatła,znaczy
Marcin Napisano 7 Marzec 2005 Napisano 7 Marzec 2005 to daj ten RGB na 100 ;] to bedize jasno jak na sloncu ;] postaw np. boxa na plane i daj dla boxa ten swiecacy material ... a dla plane jakis czerwony czy jakis tam inny masz wogle wlaczone GI ?
Gość sarn_a Napisano 7 Marzec 2005 Napisano 7 Marzec 2005 aa zaraz sprobuje Marcinie Twojego przepisu
Gość sarn_a Napisano 7 Marzec 2005 Napisano 7 Marzec 2005 Ja Nie Moge Świeci!!!!!!!!!dzieki Wielkie:)))ale Super!
Marcin Napisano 7 Marzec 2005 Napisano 7 Marzec 2005 pomijając fakt ze bylo to poruszane na forum 1235 razy pod tytulem "świecący material" to nie ma za co ;] tylko sie powtazam ;]
Gość sarn_a Napisano 7 Marzec 2005 Napisano 7 Marzec 2005 ..jestem od niedawna na tym forum,a wpisywałam w wyszukiwanie(rkę) i nie mogłam znalezć...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się