Ka21k Napisano 10 Marzec 2005 Share Napisano 10 Marzec 2005 Witam. Modeluje sobie tak dla wprawy porcelanowy kubek i wszystko było dobrze dopuki nie urzyłem MeshSmooth-a. Mianowicie. Gdy wygladzam model MeshSmoothem z iteracja na 2 dzieja mi sie nieprzewidziane wygladzenia w okolicy ucha co widać na zamieszczonych renderach. Pytanie: Jak prawidłowo powinienem zbudowac siatke aby nie było takich zniekształceń? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thud Napisano 10 Marzec 2005 Share Napisano 10 Marzec 2005 poligony "wokol" ucha musisz zcut'wac, bo z tego co widze to maja nawet po 8 vertexow co poniektore EDIT: podstawa kubka tez jest zle zrobiona, daj chamfera o malym wspoczynniku PS. a co do kubka to wyjatkowo zastosowalbym splin'y (choc jestem zwolennikiem polymodelingu :D), jednak rozumiem ze to dla wprawy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ka21k Napisano 10 Marzec 2005 Autor Share Napisano 10 Marzec 2005 Wielkie dzieki THUD :D Pociachalem i wyszlo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ferdkowaty Napisano 10 Marzec 2005 Share Napisano 10 Marzec 2005 No kubeczek jak prawdziwy. Fajny materiał na niego nałożyłeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LHT Napisano 10 Marzec 2005 Share Napisano 10 Marzec 2005 daj falloff/fresnel czerń z szarością na 200 w reflection będzie real Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thud Napisano 11 Marzec 2005 Share Napisano 11 Marzec 2005 no, ladnie kubeczek teraz wyglada :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ka21k Napisano 11 Marzec 2005 Autor Share Napisano 11 Marzec 2005 LHT: zastosowalem sie do twoich porad jednakze nie moglem dac wiecej niz 100 w reflection. Ewfekt koncowy wyglada tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LHT Napisano 11 Marzec 2005 Share Napisano 11 Marzec 2005 w falloff masz 2 kolory (czarny R0 G0 B0 i biały R255 G255 B255 standoardowo) zmień na fresnel i front daj czarny, a side jasny szary R200 B200 G200 oraz IOR na 1,56. Mógłbyś się jeszcze pokusić o jakieś skromne otoczenie albo fotke z slot enviroment. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ferdkowaty Napisano 12 Marzec 2005 Share Napisano 12 Marzec 2005 Teraz daj jeszcze logo LIPTON na kubeczek i będzie git:) O właśnie możesz zrobić kubeczek liptona postawić go na jakimś stole z fajną teksturką, dać blura na wszystko co znajduje się za kubeczkiem i wyjdzie ciekawa praca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi