Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

Modeluje sobie tak dla wprawy porcelanowy kubek i wszystko było dobrze dopuki nie urzyłem MeshSmooth-a.

Mianowicie.

Gdy wygladzam model MeshSmoothem z iteracja na 2 dzieja mi sie nieprzewidziane wygladzenia w okolicy ucha co widać na zamieszczonych renderach.

Pytanie:

Jak prawidłowo powinienem zbudowac siatke aby nie było takich zniekształceń?

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

poligony "wokol" ucha musisz zcut'wac, bo z tego co widze to maja nawet po 8 vertexow co poniektore

EDIT: podstawa kubka tez jest zle zrobiona, daj chamfera o malym wspoczynniku

 

PS. a co do kubka to wyjatkowo zastosowalbym splin'y (choc jestem zwolennikiem polymodelingu :D), jednak rozumiem ze to dla wprawy :)

Napisano

daj falloff/fresnel czerń z szarością na 200 w reflection będzie real

Napisano
  • Autor

LHT: zastosowalem sie do twoich porad jednakze nie moglem dac wiecej niz 100 w reflection.

Ewfekt koncowy wyglada tak.

Napisano

w falloff masz 2 kolory (czarny R0 G0 B0 i biały R255 G255 B255 standoardowo) zmień na fresnel i front daj czarny, a side jasny szary R200 B200 G200 oraz IOR na 1,56. Mógłbyś się jeszcze pokusić o jakieś skromne otoczenie albo fotke z slot enviroment.

Napisano

Teraz daj jeszcze logo LIPTON na kubeczek i będzie git:) O właśnie możesz zrobić kubeczek liptona postawić go na jakimś stole z fajną teksturką, dać blura na wszystko co znajduje się za kubeczkiem i wyjdzie ciekawa praca.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności