Napisano 10 Marzec 200520 l Witam. Modeluje sobie tak dla wprawy porcelanowy kubek i wszystko było dobrze dopuki nie urzyłem MeshSmooth-a. Mianowicie. Gdy wygladzam model MeshSmoothem z iteracja na 2 dzieja mi sie nieprzewidziane wygladzenia w okolicy ucha co widać na zamieszczonych renderach. Pytanie: Jak prawidłowo powinienem zbudowac siatke aby nie było takich zniekształceń?
Napisano 10 Marzec 200520 l poligony "wokol" ucha musisz zcut'wac, bo z tego co widze to maja nawet po 8 vertexow co poniektore EDIT: podstawa kubka tez jest zle zrobiona, daj chamfera o malym wspoczynniku PS. a co do kubka to wyjatkowo zastosowalbym splin'y (choc jestem zwolennikiem polymodelingu :D), jednak rozumiem ze to dla wprawy :)
Napisano 11 Marzec 200520 l Autor LHT: zastosowalem sie do twoich porad jednakze nie moglem dac wiecej niz 100 w reflection. Ewfekt koncowy wyglada tak.
Napisano 11 Marzec 200520 l w falloff masz 2 kolory (czarny R0 G0 B0 i biały R255 G255 B255 standoardowo) zmień na fresnel i front daj czarny, a side jasny szary R200 B200 G200 oraz IOR na 1,56. Mógłbyś się jeszcze pokusić o jakieś skromne otoczenie albo fotke z slot enviroment.
Napisano 12 Marzec 200520 l Teraz daj jeszcze logo LIPTON na kubeczek i będzie git:) O właśnie możesz zrobić kubeczek liptona postawić go na jakimś stole z fajną teksturką, dać blura na wszystko co znajduje się za kubeczkiem i wyjdzie ciekawa praca.