Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Z tego co widzę to już jest taki etap w 'karierze' każdego grafika, który trzeba pokonać - pierwsza postać.

 

W tym momenicie 95% wyjadaczy kończy czytać post - 'goń się, chłopak 200 000, raz nie będę oglądał jak n00b się ściera z głową'.

 

Do tych co czytają dalej mała prośba.

To jest moje pierwsza postać, dlatego bądźcie 'lekko' wyrozumiali, ale błędy okrótnie mi wytykajcie :D

BARDZO ZALEZY MI NA WASZYCH UWAGACH

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

....fakt, ale pracuję nad tym :)

 

mały update:

Skórę dałem tylko dle preview, bo nie skończyłem modelowania, lecz jeśli ktoś ma jakieś sugestie co do shadera skóry to bardzo proszę o zamieszczenie.

Napisano

Jak na razie to bardzo kwadratowa głowa. Wyraźnie widać poszczególne płaszczyzny. Poza tym oczy zbyt wytrzeszczone.

Pracuj nad tym.

Napisano

mogłeś troche jasniejszy materiał dać bo nie wszystko widać, topologia siatki ogólnie prawidłowa widać ,że opierałeś się na dobrym przykładzie :)

Oczka ma zbyt wielkie , albo tęczówki zbyt małe ( albo jedno i drugie ) nie podoba mi sie ten wytrzeszcz oczu. Wygładź przejście policzka w nos , dziurki od nosa są za blisko siebie , brakuje tego zawiniętego kawałka u podstawy nosa ( na zewnąrz od dziurek ) , końcówka nosa zbyt mechanicznie sie odcina ( wygładź siatke )

kąciki ust do poprawki , same usta tez mogłyby być ładniejsze ( sugeruje poszukac zdjęć )

Napisano

Prace idą mi bardzo powoli i mimo iż siedziałem nad tym w niedzielę ponad pięć godzin to dużego postepu nie ma, poprostu ja nie chcę poprostu zrobic głowę tylko nauczyć sie ją robić i zrozumieć co i dlaczego.

 

Tu jak widać poprawiałem... poprawiałem... poprawiałem... aż wyszedł ten gościu, więc mu narzuciłem skórę, ale jako że nie on był moim celem to muszę się teraz cofnąć i wygłówkować jak tu nadać typowo kobiece rysy twarzy.

Napisano

Dzięki za sugestie, tych nigdy za wiele.

Pamiętacie może taki słynny wątek o modelingu ciała który pojawił się na jednym z zagranicznych forów, dyskutowano tam między innymi o wykorzystaniu trójkątów.

Nie pamiętam gdzie on jest, ale pamiętam, że jest bardzo znany i wele osób z niego korzysta. Wypowiadało się w nim wielu zawodowców.

Napisano

hey razor... najwiekszy blad jaki popelniasz to zaburzone proporcje... glowa jest za mala wzgledem oczu/nosa/ust, oczy za duze itp.. dlatego wyglada nienaturalnie...

moja rada.. poszukaj w internecie o kanonie głowy... zastosuj sie od niego i zobaczysz ogromna roznice...

 

(przeszukaj to forum searchem bo chybajuz kiedys o tym bylo.. moze nawet jakis link do kanonu sie znajdzie)

 

pozdro... i byle do przodu!

Napisano

gr8 THX Arnet - niestety nie mogę znaleźć niczego takiego jak 'kanon głowy' , szukałem szukajką na forum i googlami.

Teraz szukam tematów o proporcjach głowy, dzięki za wskazanie błędu.

 

Edit: Muchos Gracias don Arnet :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności