upsilon1 Napisano 12 Marzec 2005 Napisano 12 Marzec 2005 Witam. Mam 3dsmaxa6 i od niedawna sie nim bawie. mam bardzo male doswiadczenie wiec dlatego prosze o pomoc. modeluje sciane z cegiel.. ktora rozbija kula. wszystko idzie pieknie... nadalem mase przedmiotom.. zrobilem wszystko to co znalazlem w tutorialu... i cegly sie odbijaja od siebie (jak jest ich malo)... postanowilem powprowadzac moje male modyfikacje i tu pijawia sie problem.. stworzylem DUZO cegiel.... i rozbijalem mur z duza szybkoscia... cegly zaczely sie przenikac (nie wszystkie)... nie wiem co mam z tym zrobic... naczytalem sie ze to jest blad 3dsmaxa..a dokladnie reactora.. ale ludzie ktorzy pisali posty o tych bledach pracowali na maxie2 albo 3...... ja mam maxa6.... i czy nadal jest ten problem?? jesli wiecie jak go usunac to pomozcie. dzieki!
Kris_R Napisano 13 Marzec 2005 Napisano 13 Marzec 2005 Możesz podbić ilość sampli na wykrywaniu kolizji... na przykład 100 sampli na pojedynczą klatkę... może będzie lepiej.
upsilon1 Napisano 13 Marzec 2005 Autor Napisano 13 Marzec 2005 dzieki za pomoc :) ogolnie o samplach juz slyszalem... faktycznie zrobie tak.. natomiast dziwie sie ze wychodzi juz 6 wersja tak znanego programu a reactor jest dosyc nieudolny.. w takich kwestiach.. o ile dobrze wiem to Ci ktorzy pracuja na Mayi nie maja z tym problemu.. ale moze sie myle. ciekawe jak jest z reactorem w wersji w 3dsmax7. jeszcze raz dzieki za odpowiedz :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się