Napisano 12 Marzec 200520 l Witam. Mam 3dsmaxa6 i od niedawna sie nim bawie. mam bardzo male doswiadczenie wiec dlatego prosze o pomoc. modeluje sciane z cegiel.. ktora rozbija kula. wszystko idzie pieknie... nadalem mase przedmiotom.. zrobilem wszystko to co znalazlem w tutorialu... i cegly sie odbijaja od siebie (jak jest ich malo)... postanowilem powprowadzac moje male modyfikacje i tu pijawia sie problem.. stworzylem DUZO cegiel.... i rozbijalem mur z duza szybkoscia... cegly zaczely sie przenikac (nie wszystkie)... nie wiem co mam z tym zrobic... naczytalem sie ze to jest blad 3dsmaxa..a dokladnie reactora.. ale ludzie ktorzy pisali posty o tych bledach pracowali na maxie2 albo 3...... ja mam maxa6.... i czy nadal jest ten problem?? jesli wiecie jak go usunac to pomozcie. dzieki!
Napisano 13 Marzec 200520 l Możesz podbić ilość sampli na wykrywaniu kolizji... na przykład 100 sampli na pojedynczą klatkę... może będzie lepiej.
Napisano 13 Marzec 200520 l Autor dzieki za pomoc :) ogolnie o samplach juz slyszalem... faktycznie zrobie tak.. natomiast dziwie sie ze wychodzi juz 6 wersja tak znanego programu a reactor jest dosyc nieudolny.. w takich kwestiach.. o ile dobrze wiem to Ci ktorzy pracuja na Mayi nie maja z tym problemu.. ale moze sie myle. ciekawe jak jest z reactorem w wersji w 3dsmax7. jeszcze raz dzieki za odpowiedz :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto