Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Czy ktoś z szanownych forumowiczów robił może symulację ragdoll w CAT-cie?

Wydaje mi się, że wszystko robię dobrze, w podglądzie reactora wszystko jest o.k. ,

ale po kliknięciu create animation kości wykręcają się nagle w nienaturalny sposób i generalnie robi się kiszka. Dopiero po wyłączeniu z symulacji dużej części kości problem z wykręcaniem szkieletu znika, ale taka zabawa mija się z celem , bo muszę te kości póżniej animować ręcznie. Wychodzi coś takiego jak w zamieszczonym pliku. Czy ktoś wie jak zrobić poprawnie ragdoll w CAT?

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

No tak... już wiem. Napiszę, może się komuś przyda:

Trzeba Limb Parameters dla rąk i nóg przestawić z IK na FK i stworzyć nową warstwę dla reactora poleceniem collapse layers... a poza tym w najnowszej wersji CATa jest skrypt, który wszystko gładko załatwia.

dziękuję za uwagę

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności