Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

Czy ktoś z szanownych forumowiczów robił może symulację ragdoll w CAT-cie?

Wydaje mi się, że wszystko robię dobrze, w podglądzie reactora wszystko jest o.k. ,

ale po kliknięciu create animation kości wykręcają się nagle w nienaturalny sposób i generalnie robi się kiszka. Dopiero po wyłączeniu z symulacji dużej części kości problem z wykręcaniem szkieletu znika, ale taka zabawa mija się z celem , bo muszę te kości póżniej animować ręcznie. Wychodzi coś takiego jak w zamieszczonym pliku. Czy ktoś wie jak zrobić poprawnie ragdoll w CAT?

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 718
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

No tak... już wiem. Napiszę, może się komuś przyda:

Trzeba Limb Parameters dla rąk i nóg przestawić z IK na FK i stworzyć nową warstwę dla reactora poleceniem collapse layers... a poza tym w najnowszej wersji CATa jest skrypt, który wszystko gładko załatwia.

dziękuję za uwagę

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności