Napisano 13 Marzec 200519 l Witam. Czy ktoś z szanownych forumowiczów robił może symulację ragdoll w CAT-cie? Wydaje mi się, że wszystko robię dobrze, w podglądzie reactora wszystko jest o.k. , ale po kliknięciu create animation kości wykręcają się nagle w nienaturalny sposób i generalnie robi się kiszka. Dopiero po wyłączeniu z symulacji dużej części kości problem z wykręcaniem szkieletu znika, ale taka zabawa mija się z celem , bo muszę te kości póżniej animować ręcznie. Wychodzi coś takiego jak w zamieszczonym pliku. Czy ktoś wie jak zrobić poprawnie ragdoll w CAT?
Napisano 14 Marzec 200519 l Autor No tak... już wiem. Napiszę, może się komuś przyda: Trzeba Limb Parameters dla rąk i nóg przestawić z IK na FK i stworzyć nową warstwę dla reactora poleceniem collapse layers... a poza tym w najnowszej wersji CATa jest skrypt, który wszystko gładko załatwia. dziękuję za uwagę
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto