SyntaxError Napisano 16 Marzec 2005 Share Napisano 16 Marzec 2005 Mam taki problem, chcę wyciąć z cylindra wciągniętego i uzyskać powiedzmy szprychy ale kiedy to robie poprzez: convert ediable poly > polygon i zaznaczam na górze elemnt i daje delete pozostaje pusta przestrzeń w srodku nie ma scian jak to zrobić aby poprostu była dziura na wylot, a nie cos takiego : Proszę o pomoc !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sanki Napisano 16 Marzec 2005 Share Napisano 16 Marzec 2005 a nie latwiej zrobic sobie tube i powstawiac w srodku szprychy z jakis innych elementow np. boxow ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SyntaxError Napisano 16 Marzec 2005 Autor Share Napisano 16 Marzec 2005 No nie bo nie wyjdzie mi to równo, a szczerze to ma być do czołgu koło napędowe i wydaje mi sie że jest jakiś sposób na to ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 16 Marzec 2005 Share Napisano 16 Marzec 2005 nie ma scian bo nie masz wlaczonego 2-sided opcje viewportu i wlacz 2-sided opcje renderingu (F10) i zaznacz force 2-sided lub w materiale obiektu zaznacz 2-sided jesli pracuejsz w direct3d to zaznacz obiekt i w jego preferenjcach odznacz backface cull i wlacz default lightning w opcjach viewportu zainteresuj sie opcja create pod subedit poly w editable poly ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
3dsmaxman Napisano 16 Marzec 2005 Share Napisano 16 Marzec 2005 no tak, ale w ten sposob i tak bedziesz mial problemy - potem trzeba dac cap border, aby szystko bylo ladnie, dlatego wg mnie najlepszym rozwiazaniem bedzie stworeznie splajnu - koła i prostokąty, złączenie wszystkiego a potem wytłoczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi