SyntaxError Napisano 16 Marzec 2005 Napisano 16 Marzec 2005 Mam taki problem, chcę wyciąć z cylindra wciągniętego i uzyskać powiedzmy szprychy ale kiedy to robie poprzez: convert ediable poly > polygon i zaznaczam na górze elemnt i daje delete pozostaje pusta przestrzeń w srodku nie ma scian jak to zrobić aby poprostu była dziura na wylot, a nie cos takiego : Proszę o pomoc !!!
sanki Napisano 16 Marzec 2005 Napisano 16 Marzec 2005 a nie latwiej zrobic sobie tube i powstawiac w srodku szprychy z jakis innych elementow np. boxow ??
SyntaxError Napisano 16 Marzec 2005 Autor Napisano 16 Marzec 2005 No nie bo nie wyjdzie mi to równo, a szczerze to ma być do czołgu koło napędowe i wydaje mi sie że jest jakiś sposób na to ??
Marcin Napisano 16 Marzec 2005 Napisano 16 Marzec 2005 nie ma scian bo nie masz wlaczonego 2-sided opcje viewportu i wlacz 2-sided opcje renderingu (F10) i zaznacz force 2-sided lub w materiale obiektu zaznacz 2-sided jesli pracuejsz w direct3d to zaznacz obiekt i w jego preferenjcach odznacz backface cull i wlacz default lightning w opcjach viewportu zainteresuj sie opcja create pod subedit poly w editable poly ...
3dsmaxman Napisano 16 Marzec 2005 Napisano 16 Marzec 2005 no tak, ale w ten sposob i tak bedziesz mial problemy - potem trzeba dac cap border, aby szystko bylo ladnie, dlatego wg mnie najlepszym rozwiazaniem bedzie stworeznie splajnu - koła i prostokąty, złączenie wszystkiego a potem wytłoczenie
Rekomendowane odpowiedzi