Skocz do zawartości

SyntaxError

Members
  • Liczba zawartości

    36
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Sopot

SyntaxError's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. tak pisało w tutku z max3d.pl sam tego nie wymysliłem.
  2. Dobra juz sobie z tym poradziłem, a więc w tym orginalnym tutku brakuje tego ze trzeba: w menu Rendering zaznacz enviroment map i wybierz nasz obrazek jako bitmapę. Bitmapa ta zostanie ulokowana w jednym ze slotów w metarial editorze (zazwyczaj jest to pierwszy slot).
  3. Mam mały problem, kiedy renderuje to według totutoriala nie widać tła które dodałem obiek i oswitlenie jest ale tło jest czarne, co jest powodem ??? mam 3d max 7 ???
  4. Niestety nie..., ale serdecznie dziękuje własnie o to mi chodziło !!!!! THX
  5. Chyba źle napisałem i przez to niedokładnie mnie zrozumiałeś. Chodzi mi o to aby np wyrenderowany obiekt wstawić w zrobione zdjęcie i żeby to wygladało tak jakby ten obiekt tam sie znajdował jak to zrobić ??? Znasz jakies tutki na to ? Thx za odpowiedź.
  6. Przepraszam jeśli gdzieś taki temat się pojawił lub zawierał podobną treść, a więc. Chodzi mi o to aby na zrobione zdjęcie np. lasu wstawić jakiś render np. samochód i ładnie to połączyć znacie jakieś tutki do tego typu operacji lub wiecie jak to zrobić będę wdzięczny.
  7. Za duże uchwyty od szafek swiatło też się nie zgadza za małe biórko. A tak pozatym to fajnie.
  8. Skończony model. http://www.morska14.webpark.pl/1.jpg http://www.morska14.webpark.pl/1.jpg http://www.morska14.webpark.pl/3.jpg http://www.morska14.webpark.pl/5.jpg http://www.morska14.webpark.pl/6.jpg http://www.morska14.webpark.pl/7.jpg
  9. nom autoportret powrót do przeszłości.
  10. Takie coś wyskrobałem :/ Link do większego tu: http://www.morska14.webpark.pl/mono.jpg
  11. SyntaxError

    Wycinanie

    No nie bo nie wyjdzie mi to równo, a szczerze to ma być do czołgu koło napędowe i wydaje mi sie że jest jakiś sposób na to ??
  12. SyntaxError

    Wycinanie

    Mam taki problem, chcę wyciąć z cylindra wciągniętego i uzyskać powiedzmy szprychy ale kiedy to robie poprzez: convert ediable poly > polygon i zaznaczam na górze elemnt i daje delete pozostaje pusta przestrzeń w srodku nie ma scian jak to zrobić aby poprostu była dziura na wylot, a nie cos takiego : Proszę o pomoc !!!
  13. A więc chodzi mi o to aby skalować daną texturę. Załóżmy ze mam stół i chce nałożyć na niego teksturę drewna. Po nałożeniu lej na drewnie nie jest proporcjonalny do wielkości stołu chcę aby był mniejszy jak to zrobić ? Przepraszam jeżeli pojawił się podobny wątek ale nie znalazłem go.
  14. Cześć jestem fanem samolotów na śmigło i sporo ich nasklejałem w młodości :D (papier), będe pilnie obserwował postępy w budownie tego śmigła. Jak narazie jesteś na dobrej drodze i nie poddawaj sie !!!.
  15. Następny element, taka to szafka z okienkami, ale jeszcze nie skończona :/.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności