gordon13 Napisano 4 Maj 2003 Napisano 4 Maj 2003 Cześć mam 2 problemy -pierwszy jak zrobić animację kuli która wygląda jak by ze ściany tworzył się nowy obiekt i nagle się oddziela od boxa i powstaje na ścianie fala a kulazostaje osobno zdefiniowana (wiecie jak wychodzi ta kula to żeby wyglądała jakby się wylewała z tego obiektu) -następnym problemem jest podobna animacja wylko że kula na chama się pcha w boxa wybżusza go, uwypukla i nagle box pęka i kula swobodnie przelatuje?? (niewiem czy mnie ktoś zrozumiał ale starałem się jak najbardziej obrazowo przedstawić swoją wizje [hmmm] , z góry dzieki za odpowiedzi)
Gotham Napisano 5 Maj 2003 Napisano 5 Maj 2003 To nie są dość trudne zagadnienia lecz trudne ;). Sporo roboty aby wyglądały jak w twojej głowie. Pierwszy problem.... Bloby. Czy jakiś inny plug do obiektów Meta. Czyli do symulowania substancji które się zlewają. W plugach (na tej stronie max3d.pl) znajdziesz z dwa darmowe na pewno. Drugi problem jest już prostszy. Zamieniasz jedną ścianę boxa na cząsteczki Pray i wysadzasz zsynchronizowaną bombą z ruchem kuli.
Gotham Napisano 5 Maj 2003 Napisano 5 Maj 2003 http://www.max3d.pl/download/r4stuff/object/blobs4.zip
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się