Napisano 4 Maj 200321 l Cześć mam 2 problemy -pierwszy jak zrobić animację kuli która wygląda jak by ze ściany tworzył się nowy obiekt i nagle się oddziela od boxa i powstaje na ścianie fala a kulazostaje osobno zdefiniowana (wiecie jak wychodzi ta kula to żeby wyglądała jakby się wylewała z tego obiektu) -następnym problemem jest podobna animacja wylko że kula na chama się pcha w boxa wybżusza go, uwypukla i nagle box pęka i kula swobodnie przelatuje?? (niewiem czy mnie ktoś zrozumiał ale starałem się jak najbardziej obrazowo przedstawić swoją wizje [hmmm] , z góry dzieki za odpowiedzi)
Napisano 5 Maj 200321 l To nie są dość trudne zagadnienia lecz trudne ;). Sporo roboty aby wyglądały jak w twojej głowie. Pierwszy problem.... Bloby. Czy jakiś inny plug do obiektów Meta. Czyli do symulowania substancji które się zlewają. W plugach (na tej stronie max3d.pl) znajdziesz z dwa darmowe na pewno. Drugi problem jest już prostszy. Zamieniasz jedną ścianę boxa na cząsteczki Pray i wysadzasz zsynchronizowaną bombą z ruchem kuli.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto