Jump to content

Obiekt 3D: Felga ADR


GRIFI
 Share

Recommended Posts

Pytanie nr 1. jak zrobić taki materiał jak na orginale (ostatni załącznik).. przyznaje nie potrafie robić teksturek wiec prosze o instrukcje albo jakiś dobry tutorial :D

 

I kolejne renderki

Link to comment
Share on other sites

no własnie nie wiem dlaczego ale wszędzie musiałem je nawrzucać bo wszystko masakrycznie sie rozlatywało... albo to moze ja coś nabroiłem... pod koniec oczyszcze troche siatke poza tym chce bardziej ją wygładzić (tzn felge)

Link to comment
Share on other sites

Bardzo prosto >>>Anisotropic

Specular 200

Glossiness 40

Anisotropy 60

Orientatnion 0

No i rozne rodzaje szarości + v-ray

 

Tylko nie wiem czy ty przypadkiem nie pomyliłeś orginału z moją pracą bo ta ostatnia fota w 2 komentarzu to orginał ;]

Link to comment
Share on other sites

Model troche rozmija sie z oryginalem, jak widac na zdjeciu ktore pokazales, ramiona felgi ladnie sie zlewaja z cala obrecze przy koncach, u Ciebie zas, raz ze nie ma tam zaokraglen, dwa, ze chyba u Ciebie te ramiona nawet nie dochadza do obreczy ( widac to dobrze w drugim poscie, drugi obrazek z lewej ). No i jest kanciato strasznie, daj meshsmooth na nia.

Poza tym... ladna felge wybrales

Link to comment
Share on other sites

pa6L0>> dzięki

 

Wtorek >> wiem ze sie rozmija z orginałem ale jest to zamierzone cały korpus jest większy ewentualnie zastanawiałem sie nad tym łączeniem z obręczą ale to pozniej i jest na nią nałozony Mssmooth...

 

illy >> wiem i tak chyba zostanie nie podoba mi sie to ze jest tyle dziur

 

AGmakonts >> zaczełem od box bodajze

 

 

>>>>Pytanie głowne jak zrobić taki materiał jak jest na orginale!!!!

 

Dziękuje

Link to comment
Share on other sites

No jezeli jest na niej meshsmooth, to daj go wiecej ze tak powiem :D No chyba ze tak ma byc, widac brak wygladzania w otworach na sruby chocby, nie mowiac juz o tych wielkich kantach w laczeniach miedzy ramionami felgi. No ale mowie, moze tak wlasnie chcesz, to wtedy jest bomba ;]]]

Link to comment
Share on other sites

dobra pare poprawek >> tzn. wygładzenie :)

 

tylko jeszcze martwi mnie ze dziwny odbłysk na ramionach tak w srodku ;/ nie wiem co to jest

 

 

AGmakonts >> juz pamietam zaczełem modelowac on walca

Link to comment
Share on other sites

Ten odblysk wyglada dziwnie, moze masz w tym miejscu niezweldowane vertexy ? A tak w ogolnie to wlacz GI od razu bedzie platyczniej i ladniej wygladalo ;]

Troche smieszne pare polygonow jest, w tym najwiekszym naliczylem 14 katow ;) (dazy sie raczej do 4 ;) ) Taka siatka nie daje pozniej dobrych efektow przy wygladzaniu, no ale to taki szczegol.

Jakiego uzywasz maxa ?

Link to comment
Share on other sites

max 7

 

no w sumie zostawiłem troche pustego bo nic sie z tym nie dzieje, no ale ja jestem początkujący wiec tak srednio znam zasady ;]

 

GI tez jest wlączone ale low bo nie chciało mi sie czekać :D

Link to comment
Share on other sites

ściągnełem sobie materiały z evermotion troche je poprzestawiałem no i rendering takiego małego pictura 640x480 35 min!! i GI very low ;/ no moze ktoś mi powie co da sie wyłączyć zeby szybciej sie renderowało no nie traciło na jakości

 

I jak zlikwidować to błys na obręczy felgi (nie trudno go załuwazyć ;])

 

Moj komp 3,2 Ghz PIV 512 Mb wiec to chyba nie jest wina procka ;/

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy