batonx Napisano 20 Marzec 2005 Share Napisano 20 Marzec 2005 czesc, mozna jakos zrobic aby na np szklana kulka odbijala mape HDRI z Environmenta ale zeby przy renderingu tej mapy nie bylo w environ. tylko zeby tam bylo np czarne tlo( ale na kulce zeby byly odbicia)? dzieki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 20 Marzec 2005 Share Napisano 20 Marzec 2005 nie dawno tez nie widzialem ale..... wrzuc hdri to mapy environment materialu [lakieru] a wywal z render->environment [mam nadzieje ze zrozumiales] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bobby_digital Napisano 20 Marzec 2005 Share Napisano 20 Marzec 2005 można. w vrayu masz zakladke enviroment i tam masz zarowny skylight jak i odbicia. do odbic dajesz HDRI mape a w maxowym enviromentcie tło. aha noi mozna tez tak jak nielot napisal, dla kazdego materialu osbno :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się