sauax Napisano 21 Marzec 2005 Napisano 21 Marzec 2005 Witam, bede robil wiekszy projekt ktory pociaga za soba zlozona animacje postaci (czlekoksztaltna) wiec chcialem sie was poradzic jaka technika i jak sie najlepiej do tego zabrac..tzn character studio? czy cos innego..narazie robie model poly ze szkieletem..ktory chce potem animowac..niewiem czy to najbardziej odpowiedni pomysl na realizacje ,dlatego prosze o rade..jestem na etapie modelingu takze jeszcze moge wsio zmienic:) pozdrawiam
Kris_R Napisano 22 Marzec 2005 Napisano 22 Marzec 2005 napisz jak postać ma się poruszać i jakie są założenia co do tego ruchu... czy realistycznie, czy bardziej cartoon, czy może jeszcze jakoś inaczej... każdy sposób animacji jest dobry, jeśli uzyskujesz dzięki niemu założony efekt... napiszę więc trochę więcej...
sauax Napisano 23 Marzec 2005 Autor Napisano 23 Marzec 2005 bedzie to maly czlekoksztaltny ludzik ktory bedzie chodzil po biurku iwykonywal smieszne interakcje z otoczeniem.. chce zeby postac poruszala sie prawie ze dokladnie jak czlowiek..wchodza tu w gre takie czynnosci jak kucanie,siadanie,chodzenie.. postac to tak jakby fasolka z rekami i nogami( chude i dlugosci torsu, tak samo rece).. ludzik bedzie podnosil przedmioty.. nie chce zeby postac byla bardzo skomplikowana dlatego jej caly tors bedzie tylko fasolka:) z oczami i ustami.. zakladam duza manipulacje oczami (tzn bardzo rozszerzone i mocno przymrozone).. usta mysle ze moglyby byc zwyklym splajnem gdyz odgrywaja mala role i rozklad pojedynczej prostej beizera powinien wystarczyc. Zastanawia mnie takze zbudowanie szkieletu dla takiego jednolicie szerokiego torsu i czy nie bedzie problemow w polaczeniach podczas np zgjecia sie w pol..
kurt_hectic Napisano 23 Marzec 2005 Napisano 23 Marzec 2005 - najlepsza z mozliwych animacji : robisz anime bipedem , potem podpinasz do niego human IK i dorabiasz detale...- godny uwagi jest tez CAT - ale gl. do zwierzat!
Kris_R Napisano 23 Marzec 2005 Napisano 23 Marzec 2005 Co za bzdurki.. bleh... wybacz kurt ale nie pisz takich głupotek :) Sauax - Nie będziesz miał problemów przy takiej postaci... wystarczy zwykły rig i Skin z deformacjami kątowymi i morfingiem... nie ma co za dużo tutaj kombinować. Deformery kątowe przydadzą się w takich sytuacjach, które wydają się teraz problematyczne... czyli tak jak pisałeś - podczas zgięcia się w pół... A morfing, gdy będzie potrzebna duża precyzja w deformacji. CAT jest super systemem do animacji... nie tylko zwierząt :D haha! :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się