Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam, bede robil wiekszy projekt ktory pociaga za soba zlozona animacje postaci (czlekoksztaltna) wiec chcialem sie was poradzic jaka technika i jak sie najlepiej do tego zabrac..tzn character studio? czy cos innego..narazie robie model poly ze szkieletem..ktory chce potem animowac..niewiem czy to najbardziej odpowiedni pomysl na realizacje ,dlatego prosze o rade..jestem na etapie modelingu takze jeszcze moge wsio zmienic:) pozdrawiam

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

napisz jak postać ma się poruszać i jakie są założenia co do tego ruchu... czy realistycznie, czy bardziej cartoon, czy może jeszcze jakoś inaczej...

każdy sposób animacji jest dobry, jeśli uzyskujesz dzięki niemu założony efekt...

napiszę więc trochę więcej...

Napisano
  • Autor

bedzie to maly czlekoksztaltny ludzik ktory bedzie chodzil po biurku iwykonywal smieszne interakcje z otoczeniem.. chce zeby postac poruszala sie prawie ze dokladnie jak czlowiek..wchodza tu w gre takie czynnosci jak kucanie,siadanie,chodzenie.. postac to tak jakby fasolka z rekami i nogami( chude i dlugosci torsu, tak samo rece).. ludzik bedzie podnosil przedmioty.. nie chce zeby postac byla bardzo skomplikowana dlatego jej caly tors bedzie tylko fasolka:) z oczami i ustami.. zakladam duza manipulacje oczami (tzn bardzo rozszerzone i mocno przymrozone).. usta mysle ze moglyby byc zwyklym splajnem gdyz odgrywaja mala role i rozklad pojedynczej prostej beizera powinien wystarczyc. Zastanawia mnie takze zbudowanie szkieletu dla takiego jednolicie szerokiego torsu i czy nie bedzie problemow w polaczeniach podczas np zgjecia sie w pol..

Napisano

- najlepsza z mozliwych animacji : robisz anime bipedem , potem podpinasz do niego human IK i dorabiasz detale...- godny uwagi jest tez CAT - ale gl. do zwierzat!

Napisano

Co za bzdurki.. bleh... wybacz kurt ale nie pisz takich głupotek :)

Sauax - Nie będziesz miał problemów przy takiej postaci... wystarczy zwykły rig i Skin z deformacjami kątowymi i morfingiem... nie ma co za dużo tutaj kombinować. Deformery kątowe przydadzą się w takich sytuacjach, które wydają się teraz problematyczne... czyli tak jak pisałeś - podczas zgięcia się w pół...

A morfing, gdy będzie potrzebna duża precyzja w deformacji.

CAT jest super systemem do animacji... nie tylko zwierząt :D haha! :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.