Gość WladimirPutIn Napisano 23 Marzec 2005 Share Napisano 23 Marzec 2005 Co zrobić?...aby wyglądało to dobrze? :] (tak jak na rys.1)? Ten żółty to mooj :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sanki Napisano 23 Marzec 2005 Share Napisano 23 Marzec 2005 po pierwsze zrezygnowac z trojkatnych poligonow, czworokąty to jest to co meshsmooth lubi najbardziej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nielot007 Napisano 23 Marzec 2005 Share Napisano 23 Marzec 2005 nie sanki to jest po drugie po pierwsze szanowny pan prezydent nauczy sie oslugi ms:D:D pare tutkow bylo ale :(nie pamietam jakie:D:D poszukaj na forum poogoladaj siatki pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Salvator Napisano 23 Marzec 2005 Share Napisano 23 Marzec 2005 cześć sanki - trisy też lubi tylko na swój sposób :] za dużo segmentów uszka, masz nierównomiernie nałożoną siatkę przez co meshsmooth głupieje. także trisy na samym uszku psują. Także trójkąty u podstawy uszka powinny raczej leżeć w tej samej płaszczyźnie co pobliskie poly dzbanka, to zapobiegnie brzydkiej siatce w przejściu dzbanek - uszko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi