flesz_gordon Napisano 29 Marzec 2005 Napisano 29 Marzec 2005 ave da sie w vrayu zrobic render na passach? tzn zeby renderowalo oddzielnie specular i cala reszte
Chalek Napisano 29 Marzec 2005 Napisano 29 Marzec 2005 Da się. Zakładka (czy jak to się tam nazywa) G-buffer oraz frame buffer - tu zaznacz sobie zeby Ci zapisał osobne passy do osobnych plików lub przełącz się na vrayowy frame buffer i tam będziesz miał przełączanie między passami.
flesz_gordon Napisano 29 Marzec 2005 Autor Napisano 29 Marzec 2005 oke :) dzieki ale mam problem ustawilem w frame buffer "save separate g buffer channels" podalem sciezke i oke w g buffer ustawilem sobie specular i okej wyrenderowalo, moge sobie przelaczyc na kanal "specular" - kul tylko ze ten glowny render "rgb color" ma nadal odblaski chodzi mi o to zeby wyrenderowac przedmiot ze wszystkim tj. swiatla, refrakcje, cienie itd ale zeby "specular" byl na osobnej mapie eh zamotalem, ale chyba wiesz o co chodzi bylbym wdzieczny za male wskazowki, bo siedze nad tym i wysiedziec nie moge heh
Chalek Napisano 29 Marzec 2005 Napisano 29 Marzec 2005 Wiem o co Ci chodzi, ale tak to sie chyba nie da z tego co sie orientuje. sprawdz tu: http://www.spot3d.com/vray/help/VRayHelp150beta/vfb_index.html http://www.spot3d.com/vray/help/VRayHelp150beta/render_params_gbuffer.htmhttp:/www.spot3d.com/vray/help/VRayHelp150beta/examples_gbuffer.htm i jeszcze tu: http://www.spot3d.com/vray/help/VRayHelp150beta/examples_gbuffer.htm
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się