Napisano 29 Marzec 200519 l ave da sie w vrayu zrobic render na passach? tzn zeby renderowalo oddzielnie specular i cala reszte
Napisano 29 Marzec 200519 l Da się. Zakładka (czy jak to się tam nazywa) G-buffer oraz frame buffer - tu zaznacz sobie zeby Ci zapisał osobne passy do osobnych plików lub przełącz się na vrayowy frame buffer i tam będziesz miał przełączanie między passami.
Napisano 29 Marzec 200519 l Autor oke :) dzieki ale mam problem ustawilem w frame buffer "save separate g buffer channels" podalem sciezke i oke w g buffer ustawilem sobie specular i okej wyrenderowalo, moge sobie przelaczyc na kanal "specular" - kul tylko ze ten glowny render "rgb color" ma nadal odblaski chodzi mi o to zeby wyrenderowac przedmiot ze wszystkim tj. swiatla, refrakcje, cienie itd ale zeby "specular" byl na osobnej mapie eh zamotalem, ale chyba wiesz o co chodzi bylbym wdzieczny za male wskazowki, bo siedze nad tym i wysiedziec nie moge heh
Napisano 29 Marzec 200519 l Wiem o co Ci chodzi, ale tak to sie chyba nie da z tego co sie orientuje. sprawdz tu: http://www.spot3d.com/vray/help/VRayHelp150beta/vfb_index.html http://www.spot3d.com/vray/help/VRayHelp150beta/render_params_gbuffer.htmhttp:/www.spot3d.com/vray/help/VRayHelp150beta/examples_gbuffer.htm i jeszcze tu: http://www.spot3d.com/vray/help/VRayHelp150beta/examples_gbuffer.htm
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto