Skocz do zawartości

Początki ;D


Gość ostry992

Rekomendowane odpowiedzi

Gość ostry992

Mam 13 lat, właśnie kończe podstawówke, chciałbym się zabrać za robienie grafik, po prostu chce się tego uczyć przez najblizsze lata :) I Teraz jestem kompletnie zielony, nie wiem od czego zaczynac co mam robic i czym itp. Pierwszym moim krokiem było znalezc dobre, doswiadczone forum, ktore mysle ze mi pomoze :D. No to tak: Od czego mam zaczynac jako początkujący (zero umiejetnosci)? Co mam robić? Jakim programem? Jakby miał ktoś czas to bardzo proszę pisać na gg:4139914 chcialbym aby ktos mnie wprowadzil w ten" wielki świat grafiki" :O Czekam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

uwierz mi ... zapewne nikt sie nie zglosi ;] to z czasem jest uciązliwe ...

 

z reszta sam powinienes zacząc ...

 

w dziale tutoriale na glownej stronie max3d.pl masz pelno tutków do 3dmaxa ...

 

z http://www.discreet.com mozesz sciagnac demo 3dmaxa ... (odrazu ciagnij z tamtąd plik Helpa do tego programu

 

jest duzo materialow szkoleniowych jak videotutoriale z Lynda.com ... moze ktos powie ze video tutoriale z Lynda.com sa laickie ale nie dla poczatkujacego ... wiele z moich znajomych nauczylo to podstaw 3dmaxa ...

 

angielski to niestety podstawa ... mozesz oczwiscie probowac bez jezyka ale daleko nie zajdziesz ... w grafice jako szeroko pojetej dziedzinie ten jezyk jest niestety wymagany (albo stety)

 

takze co zabraklo wielu moim znajomym to samozaparcia i wytrzymalosci psychicznej ... szybko mozesz sie tym znudzic ... ale niestety tak konczy wiele z poczatkujacych ...

 

powodzenia ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość ostry992

Mam certyfikat z Oxfordu ;) Uczyłem się od 5 roku życia, 2h dziennie, ceryfikat dostałem pod koniec 5 klasy podst. z angola celujący... oops. chwale się ... przepraszam

 

@Marcin