Napisano 1 Kwiecień 200520 l Jak można zrobić firankę, tak aby te "dziurki" były przeźroczyste i była dosyć realistyczna?
Napisano 1 Kwiecień 200520 l Autor To w takim razie jak ustawić opcje ego reaktora, żeby zasymulować firankę, może lepiej ją wymodelować? P.S. Czy da się ustawić kolor przezroczystości?
Napisano 1 Kwiecień 200520 l na max3d masz tutek jak zrobić coś materiałowego jeśli się troszke bardziej wysilisz oraz popatrzysz na firanke w domu to powinno wyjśc. musisz zrobić odpowiednio wiele polygonów i wertexy u góry poustawiać w lekki zygzak
Napisano 1 Kwiecień 200520 l Autor Dobra, fale już zrobiłem, teraz jak zrobić kolor przezroczystości (np. żeby było widać okno za firanką)???
Napisano 1 Kwiecień 200520 l mysisz zrobić czarno-białą mape i wkładasz ją w opacity (bialy to przejźroczysty)
Napisano 3 Kwiecień 200520 l > robisz plana , (hi poly ) potem , modyfikator cloth, potem shell , przypinasz w kilku punktach na gurze > np. do karnisza, i > wimulate > i mamy firanke.
Napisano 3 Kwiecień 200520 l Autor Dobra, już zrobiłem, ale metodą:hi-poly plane i modyfikator wave P.S. Jak się przypina do karnisza?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto