kuba333 Napisano 1 Kwiecień 2005 Napisano 1 Kwiecień 2005 Jak można zrobić firankę, tak aby te "dziurki" były przeźroczyste i była dosyć realistyczna?
kuba333 Napisano 1 Kwiecień 2005 Autor Napisano 1 Kwiecień 2005 To w takim razie jak ustawić opcje ego reaktora, żeby zasymulować firankę, może lepiej ją wymodelować? P.S. Czy da się ustawić kolor przezroczystości?
AGmakonts Napisano 1 Kwiecień 2005 Napisano 1 Kwiecień 2005 na max3d masz tutek jak zrobić coś materiałowego jeśli się troszke bardziej wysilisz oraz popatrzysz na firanke w domu to powinno wyjśc. musisz zrobić odpowiednio wiele polygonów i wertexy u góry poustawiać w lekki zygzak
kuba333 Napisano 1 Kwiecień 2005 Autor Napisano 1 Kwiecień 2005 Dobra, fale już zrobiłem, teraz jak zrobić kolor przezroczystości (np. żeby było widać okno za firanką)???
AGmakonts Napisano 1 Kwiecień 2005 Napisano 1 Kwiecień 2005 mysisz zrobić czarno-białą mape i wkładasz ją w opacity (bialy to przejźroczysty)
kurt_hectic Napisano 3 Kwiecień 2005 Napisano 3 Kwiecień 2005 > robisz plana , (hi poly ) potem , modyfikator cloth, potem shell , przypinasz w kilku punktach na gurze > np. do karnisza, i > wimulate > i mamy firanke.
kuba333 Napisano 3 Kwiecień 2005 Autor Napisano 3 Kwiecień 2005 Dobra, już zrobiłem, ale metodą:hi-poly plane i modyfikator wave P.S. Jak się przypina do karnisza?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się