Valery Napisano 5 Kwiecień 2005 Share Napisano 5 Kwiecień 2005 Witam wszystkich! to moj pierwszy post na tym forum i aż się boję ;) mam taki problem: robię taki sobie dodatek do maxa payne 2 ( czesc 2 mi sie bardzo nie podobała i stwierdziłem ze zrobie własną czesc 2 na engine własnie czesci 2) wszytko było pięknie: kilka leveli jest gotowych ale w grze poruszamy sie maxem z czesci 2 a ja chcę abysmy sterowali maxem 1. I tutaj jest problem. Muszę wyeksportować bryłe wraz ze szkieletem i texturami do programu milkshape 3d albo bezposrednio z 3ds maxa do formatów kf2 i skd. do tego mam 3ds maxa 5.1 i odpowiednie pluginy. i tutaj jest problem: przy wyeksportowywaniu program poinien stworzyć 2 pliki: kf2 i skd a tworzy tylko kf2 i zadne reinstaliki maxa ani pluginów nic nie dają. Bez problemu mozna wyeksportowac maxa do tych plików w milkshape 3d ale nie mam pojęcia jak wyeksportować bryłe i szielet z 3ds maxa do milka? trochę to zawiłe ale pomóżcie pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 5 Kwiecień 2005 Share Napisano 5 Kwiecień 2005 a czy wogole max obslogoje tego milka >? , nie jest z gory powiedziane ze tak > p.s juz pzredzej milk obsluguje 3ds . najpierw sprawdz integracje programow > wcale nie musza obslugiwac tych formatow... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Valery Napisano 6 Kwiecień 2005 Autor Share Napisano 6 Kwiecień 2005 powiem po kolei co i jak jest: -standardowy plik z postacią wczytuję za pomocą programu milkshape 3d(bo 3d studio z pluginami moze exprtowac do kf2 i skd ale nie moze ich importowac) -pozniej samą postać przezucam do formatu 3ds i modyfikuje ją w 3d studio - problem jest jak z powrotem wrzucić bryłę wraz ze szkieletem i texturami jako jeden plik do milka (3d studio z pluginami powinno też exportować do formtów kf2 i skd ale cos jest nie tak i nie tworzy skd) pomocy...:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spinoza Napisano 7 Kwiecień 2005 Share Napisano 7 Kwiecień 2005 ...hmmm nie wiem co jest w kf2 a co w skd ale podejrzewam że eksport do 3ds ma tutaj kluczowe znacznie ... ze względu na ogranicznie tego formatu tracisz pewnie wagowanie skina i z maxa wypluwa samą siatkę bez zwagowanego szkieletu ... moja sugetia to zrobić przeróbki w MS , skoro max nie potrafi importować kf2 i skd to nic nim nie zdziałasz ... chyba że zrobisz nowego riga + nowe animacje w maxie .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się