Napisano 5 Kwiecień 200519 l Witam wszystkich! to moj pierwszy post na tym forum i aż się boję ;) mam taki problem: robię taki sobie dodatek do maxa payne 2 ( czesc 2 mi sie bardzo nie podobała i stwierdziłem ze zrobie własną czesc 2 na engine własnie czesci 2) wszytko było pięknie: kilka leveli jest gotowych ale w grze poruszamy sie maxem z czesci 2 a ja chcę abysmy sterowali maxem 1. I tutaj jest problem. Muszę wyeksportować bryłe wraz ze szkieletem i texturami do programu milkshape 3d albo bezposrednio z 3ds maxa do formatów kf2 i skd. do tego mam 3ds maxa 5.1 i odpowiednie pluginy. i tutaj jest problem: przy wyeksportowywaniu program poinien stworzyć 2 pliki: kf2 i skd a tworzy tylko kf2 i zadne reinstaliki maxa ani pluginów nic nie dają. Bez problemu mozna wyeksportowac maxa do tych plików w milkshape 3d ale nie mam pojęcia jak wyeksportować bryłe i szielet z 3ds maxa do milka? trochę to zawiłe ale pomóżcie pozdro
Napisano 5 Kwiecień 200519 l a czy wogole max obslogoje tego milka >? , nie jest z gory powiedziane ze tak > p.s juz pzredzej milk obsluguje 3ds . najpierw sprawdz integracje programow > wcale nie musza obslugiwac tych formatow...
Napisano 6 Kwiecień 200519 l Autor powiem po kolei co i jak jest: -standardowy plik z postacią wczytuję za pomocą programu milkshape 3d(bo 3d studio z pluginami moze exprtowac do kf2 i skd ale nie moze ich importowac) -pozniej samą postać przezucam do formatu 3ds i modyfikuje ją w 3d studio - problem jest jak z powrotem wrzucić bryłę wraz ze szkieletem i texturami jako jeden plik do milka (3d studio z pluginami powinno też exportować do formtów kf2 i skd ale cos jest nie tak i nie tworzy skd) pomocy...:(
Napisano 7 Kwiecień 200519 l ...hmmm nie wiem co jest w kf2 a co w skd ale podejrzewam że eksport do 3ds ma tutaj kluczowe znacznie ... ze względu na ogranicznie tego formatu tracisz pewnie wagowanie skina i z maxa wypluwa samą siatkę bez zwagowanego szkieletu ... moja sugetia to zrobić przeróbki w MS , skoro max nie potrafi importować kf2 i skd to nic nim nie zdziałasz ... chyba że zrobisz nowego riga + nowe animacje w maxie ....
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto