Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam pytanie poniewaz sciagnolem wczoraj texportera i stram sie zrobic teksture betonu.Opisze jak to robie moze ktos mi podpowie gdzie mam bład.

skopiowalem polygon do ktorego ma byc przypisana tekstura, w texporterze dalem pick i w porzadku sciagnął ja, otwarlem mape w photoshopie podzielilem ołowkiem, zapisalem, i po zmapowaniu podziały nie wychodza jak na texturze sa za duze dlaczego?? Załanaczam mape i widok z modelu. Czy ktos moze mi powiedziec co jest nie tak??

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 667
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Napisano
  • Autor

Ok problem sie rozwiązał a raczej @seba@ mi pomogł ,Dzieki!!! poprostu myslalem ze texporter czyta rozdzielczosc wybierajac polygona a tu sie okazuje ze trzeba ustawic mu taka rozdzielczosc jaka ma polygon lecz wczesniej w pshopie zamienic cm na piksele!!! :) Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności