Napisano 5 Kwiecień 200520 l Mam pytanie poniewaz sciagnolem wczoraj texportera i stram sie zrobic teksture betonu.Opisze jak to robie moze ktos mi podpowie gdzie mam bład. skopiowalem polygon do ktorego ma byc przypisana tekstura, w texporterze dalem pick i w porzadku sciagnął ja, otwarlem mape w photoshopie podzielilem ołowkiem, zapisalem, i po zmapowaniu podziały nie wychodza jak na texturze sa za duze dlaczego?? Załanaczam mape i widok z modelu. Czy ktos moze mi powiedziec co jest nie tak??
Napisano 5 Kwiecień 200520 l Autor Ok problem sie rozwiązał a raczej @seba@ mi pomogł ,Dzieki!!! poprostu myslalem ze texporter czyta rozdzielczosc wybierajac polygona a tu sie okazuje ze trzeba ustawic mu taka rozdzielczosc jaka ma polygon lecz wczesniej w pshopie zamienic cm na piksele!!! :) Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto