Skocz do zawartości

Box Modeling - os symetrii


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam nastepujacy problem... Wiedzac ze obie strony modelu beda symetryczne na wstepie uzylem funkcji Mirror -> Instance dzieki ktorej zmieniajac ksztal modelu po jednej stronie, druga strona adekwatnie rowniesh sie zmienia.. Wszystko jest OK dopuki nie wlaczam wygladzania... Problem widac na screenach... No wiec cozrobic zeby nie powstawal ten niepozadany przedzialek na srodku modelu... Probowalem takze z modifikacja symmetry, ale efekt byl podobny...

Pozdrawiam

Chochlik

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Zastosuj właśnie symmetry ale dodatkową kwestią o której musisz pamiętać, jest usunięcie poly, które znajdują się na osi obiektu. W miejscu łączenia tych dwóch połówek masz polygony i dlatego nawet z modyfikatorem 'symmetry' meshsmooth działa niezależnie na każdej połówce.

Napisano

Dzieki dziala jak nalezy, ale jest pewien dyskomfort, a mianowicie, gdy uzywalem metody Mirror -> Instance, gdy edytowalem siatke widzialem obie polowki naraz, teraz gdy edytuje siatke widze tylko jedna polowke, bo na stosie modifikacja symmetry musi byc powyzej EditMesh zeby to wszystko dzialalo... Nie ma jakiejs rady na ten problem ?? (Wiem wybredny jestem, ale moja wyobraznia jest kiepska, wiec wole widzec wszystko naraz mniejwiecej :] )

Napisano

pod listą nałożonych modyfikacji masz przyciski, wśród nich 'show end result'. Jeśli to wciśniesz, to nawet podczas edycji poly będzie pokazywany obiekt końcowy z wszystkimi modyfikacjami. W twoim przypadku TAKŻE z meshsmooth, więc jeśli chcesz widzieć tylko symmetry, dodatkowo "zgaś żarówkę" przy modyfikatorze meshsmooth.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności