Napisano 5 Kwiecień 200520 l Mam nastepujacy problem... Wiedzac ze obie strony modelu beda symetryczne na wstepie uzylem funkcji Mirror -> Instance dzieki ktorej zmieniajac ksztal modelu po jednej stronie, druga strona adekwatnie rowniesh sie zmienia.. Wszystko jest OK dopuki nie wlaczam wygladzania... Problem widac na screenach... No wiec cozrobic zeby nie powstawal ten niepozadany przedzialek na srodku modelu... Probowalem takze z modifikacja symmetry, ale efekt byl podobny... Pozdrawiam Chochlik
Napisano 5 Kwiecień 200520 l Zastosuj właśnie symmetry ale dodatkową kwestią o której musisz pamiętać, jest usunięcie poly, które znajdują się na osi obiektu. W miejscu łączenia tych dwóch połówek masz polygony i dlatego nawet z modyfikatorem 'symmetry' meshsmooth działa niezależnie na każdej połówce.
Napisano 6 Kwiecień 200520 l z tego co wiem, to wartałoby jeszcze usunąć zbędnę wierzchołki (ustaw treshold np. na 1, a jeśli to nie pomoze we wszystkich przypadkach zwelduj je recznie)
Napisano 6 Kwiecień 200520 l Autor Dzieki dziala jak nalezy, ale jest pewien dyskomfort, a mianowicie, gdy uzywalem metody Mirror -> Instance, gdy edytowalem siatke widzialem obie polowki naraz, teraz gdy edytuje siatke widze tylko jedna polowke, bo na stosie modifikacja symmetry musi byc powyzej EditMesh zeby to wszystko dzialalo... Nie ma jakiejs rady na ten problem ?? (Wiem wybredny jestem, ale moja wyobraznia jest kiepska, wiec wole widzec wszystko naraz mniejwiecej :] )
Napisano 7 Kwiecień 200520 l pod listą nałożonych modyfikacji masz przyciski, wśród nich 'show end result'. Jeśli to wciśniesz, to nawet podczas edycji poly będzie pokazywany obiekt końcowy z wszystkimi modyfikacjami. W twoim przypadku TAKŻE z meshsmooth, więc jeśli chcesz widzieć tylko symmetry, dodatkowo "zgaś żarówkę" przy modyfikatorze meshsmooth.