masater Napisano 9 Kwiecień 2005 Napisano 9 Kwiecień 2005 Jak w temacie: słonik skarbonka, a zarazem mój pierwszy model w majce, (i pierwsza shading network :) ) no więc głównie polymodeling, render w mental-rayu 3.4, oświetlone jednym area spotem i za pomocą mapki hdri. komentarze i krytyka mile widziane
DonVito Corleone Napisano 9 Kwiecień 2005 Napisano 9 Kwiecień 2005 hihi, a wiec :> jak zobaczylem na miniaturce to myslalem ze to jest takie cos, co zostawiam w kibelku po calym dniu szkoly :> ale jak powiekszylem to calkiem spoko, troche malo przypomina slonia, ale spoko :)
Gość raminez Napisano 9 Kwiecień 2005 Napisano 9 Kwiecień 2005 brak widocznych uszu w pierwszym kadrze ...drugi ..bardzo sympatyczny ... aby skarbonka zawsze pelna byla :) pozdro
Mkbart Napisano 10 Kwiecień 2005 Napisano 10 Kwiecień 2005 Ładnie, bardzo przyjemną minę ma, tylko taki materiał mi trochę nie pasi na skarbonkę. Gdyby pisało w topicu słonik - czekoladka, to super, bo aż ma się ochotę ugryźć :)
masater Napisano 10 Kwiecień 2005 Autor Napisano 10 Kwiecień 2005 dzięki panowie, ale przydałoby się jeszcze troche krytyki pt. "nad tym powinieneś jeszcze sporo popracować", takżę jeśli ktoś "doświadczony" ;) mógłby mi wytknąć błędy i wskazać właściwą droge to byłbym rad. Aczkowliek reszta niech pisze co o tym sądzi, też będzie miło. :)
Rekomendowane odpowiedzi