masater Napisano 9 Kwiecień 2005 Share Napisano 9 Kwiecień 2005 Jak w temacie: słonik skarbonka, a zarazem mój pierwszy model w majce, (i pierwsza shading network :) ) no więc głównie polymodeling, render w mental-rayu 3.4, oświetlone jednym area spotem i za pomocą mapki hdri. komentarze i krytyka mile widziane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DonVito Corleone Napisano 9 Kwiecień 2005 Share Napisano 9 Kwiecień 2005 hihi, a wiec :> jak zobaczylem na miniaturce to myslalem ze to jest takie cos, co zostawiam w kibelku po calym dniu szkoly :> ale jak powiekszylem to calkiem spoko, troche malo przypomina slonia, ale spoko :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość raminez Napisano 9 Kwiecień 2005 Share Napisano 9 Kwiecień 2005 brak widocznych uszu w pierwszym kadrze ...drugi ..bardzo sympatyczny ... aby skarbonka zawsze pelna byla :) pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mkbart Napisano 10 Kwiecień 2005 Share Napisano 10 Kwiecień 2005 Ładnie, bardzo przyjemną minę ma, tylko taki materiał mi trochę nie pasi na skarbonkę. Gdyby pisało w topicu słonik - czekoladka, to super, bo aż ma się ochotę ugryźć :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
victor5000 Napisano 10 Kwiecień 2005 Share Napisano 10 Kwiecień 2005 spoko ziom.........mi sie podoba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
masater Napisano 10 Kwiecień 2005 Autor Share Napisano 10 Kwiecień 2005 dzięki panowie, ale przydałoby się jeszcze troche krytyki pt. "nad tym powinieneś jeszcze sporo popracować", takżę jeśli ktoś "doświadczony" ;) mógłby mi wytknąć błędy i wskazać właściwą droge to byłbym rad. Aczkowliek reszta niech pisze co o tym sądzi, też będzie miło. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi