Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

W helpie: "SplineShape : Shape", poczytaj sobie "Knot Methods". Jest tam funkcja addKnot o ktora pewnie Ci chodzi.

Napisano
  • Autor

przeczytalem o tej funkcji, jednak nadal mam kilka problemow (oczywiscie juz tylko zwiazanych z ta funkcja):

1) jakiego typu maja byc poszczegolne parametry (bo jak narazie to wiem, ze 1. - nazwa ksztaltu, 5. - wspolrzedne punktu; ale jakiego typu ma byc parametr 2.? integer? a 3. i 4. rowniez)?

2) co okresla parametr 2.?

Napisano

1 - nazwa ksztaltu, wiadomo :)

2 - index splajna w shapie

3 - typ vertexa ktory dodajesz, jak dasz #bezier to bedziesz mial bezierowego vertexa w prowadnicami (nie pamietam jak to sie nazywa, te zolte linie wychodzace z vertexa regulujace krzywizne splajna)

4 - typ segmentu za tym vertexem

5 - wiadomo

6 - jesli w 3 podales #bezier to tutaj musisz polozenie koncow prowadnic

7 - podajesz ktory w kolejnosci na krzywej ma byc ten vertex, jak nic nie podasz to vertex zostanie dodany jako ostatni w kolejnosci

 

Jesli chodzi o parametr 2 to w jednym shapie mozesz miec kilka splajnow, np. jak zrobisz attach dwoch lini. Wtedy masz jeden shape a w nim dwa splajny i to jest wlasnie numer splajna.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności