Napisano 13 Kwiecień 200519 l wlasnie - znacie jakies tutoriale/tematu w pomocy maxscript 6.0 na temat zadany w temacie?
Napisano 13 Kwiecień 200519 l W helpie: "SplineShape : Shape", poczytaj sobie "Knot Methods". Jest tam funkcja addKnot o ktora pewnie Ci chodzi.
Napisano 14 Kwiecień 200519 l Autor przeczytalem o tej funkcji, jednak nadal mam kilka problemow (oczywiscie juz tylko zwiazanych z ta funkcja): 1) jakiego typu maja byc poszczegolne parametry (bo jak narazie to wiem, ze 1. - nazwa ksztaltu, 5. - wspolrzedne punktu; ale jakiego typu ma byc parametr 2.? integer? a 3. i 4. rowniez)? 2) co okresla parametr 2.?
Napisano 14 Kwiecień 200519 l 1 - nazwa ksztaltu, wiadomo :) 2 - index splajna w shapie 3 - typ vertexa ktory dodajesz, jak dasz #bezier to bedziesz mial bezierowego vertexa w prowadnicami (nie pamietam jak to sie nazywa, te zolte linie wychodzace z vertexa regulujace krzywizne splajna) 4 - typ segmentu za tym vertexem 5 - wiadomo 6 - jesli w 3 podales #bezier to tutaj musisz polozenie koncow prowadnic 7 - podajesz ktory w kolejnosci na krzywej ma byc ten vertex, jak nic nie podasz to vertex zostanie dodany jako ostatni w kolejnosci Jesli chodzi o parametr 2 to w jednym shapie mozesz miec kilka splajnow, np. jak zrobisz attach dwoch lini. Wtedy masz jeden shape a w nim dwa splajny i to jest wlasnie numer splajna.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto