3dsmaxman Napisano 13 Kwiecień 2005 Napisano 13 Kwiecień 2005 wlasnie - znacie jakies tutoriale/tematu w pomocy maxscript 6.0 na temat zadany w temacie?
lechoo Napisano 13 Kwiecień 2005 Napisano 13 Kwiecień 2005 W helpie: "SplineShape : Shape", poczytaj sobie "Knot Methods". Jest tam funkcja addKnot o ktora pewnie Ci chodzi.
3dsmaxman Napisano 14 Kwiecień 2005 Autor Napisano 14 Kwiecień 2005 przeczytalem o tej funkcji, jednak nadal mam kilka problemow (oczywiscie juz tylko zwiazanych z ta funkcja): 1) jakiego typu maja byc poszczegolne parametry (bo jak narazie to wiem, ze 1. - nazwa ksztaltu, 5. - wspolrzedne punktu; ale jakiego typu ma byc parametr 2.? integer? a 3. i 4. rowniez)? 2) co okresla parametr 2.?
lechoo Napisano 14 Kwiecień 2005 Napisano 14 Kwiecień 2005 1 - nazwa ksztaltu, wiadomo :) 2 - index splajna w shapie 3 - typ vertexa ktory dodajesz, jak dasz #bezier to bedziesz mial bezierowego vertexa w prowadnicami (nie pamietam jak to sie nazywa, te zolte linie wychodzace z vertexa regulujace krzywizne splajna) 4 - typ segmentu za tym vertexem 5 - wiadomo 6 - jesli w 3 podales #bezier to tutaj musisz polozenie koncow prowadnic 7 - podajesz ktory w kolejnosci na krzywej ma byc ten vertex, jak nic nie podasz to vertex zostanie dodany jako ostatni w kolejnosci Jesli chodzi o parametr 2 to w jednym shapie mozesz miec kilka splajnow, np. jak zrobisz attach dwoch lini. Wtedy masz jeden shape a w nim dwa splajny i to jest wlasnie numer splajna.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się