Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam! chciałbym uzyskać pomoc dotyczącą modelowania naturalnych kształtów. Obecne tutoriale obejmuja starsze wersje 3dsmax i nie wiem co gdzie jak. po za tym jaka metode wybrac czy przetwarzać gotowe ksztalty(boxmodeling) czy tworzyc na splajnach. po za tym probuje robic na splajnach i mam problem bo robie sobie szkilet a jak daje surface to mi czesc znika tak jakby nie widzialo tego wierzcholki polaczylem weld'em. Mam 3dsmax6. pozdrawiam!

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

no coz, z tego co napisales niewiele zrozomialem, zwlaszcza o "naturalnych ksztaltach" oraz o tym "przetwarzaniu gotowych ksztaltow", jednak:

jak robisz na splajnach, to najlepiej jest wlaczyc narzedzie 'snap toogle' z zaznaczonymi opcjami 'vertex' oraz 'edge' - wtedy nie musisz bawic sie weldem (poco potm tracic czas, skoro mozna to zrobic automatycznie?)

Napisano

naturalne kształty - to zapewne organika

przetwarzanie gotowych kształtów - czyli chyba boxmodeling

co do problemu z surface, to sprawdź, czy masz same kwadraty lub trójkąty, jeżeli tak to masz normalne odwrócone, tutaj z pomocą przychodzi flip.

Napisano

naturalne ksztalty to np reka glowa itd. co do drugiego to rzeczywiscie boxmodeling. dziekuje za pomoc. czy moglibyscie doradzic jakim sposobem wymodelowac reke??pozdrawiam i z gory dziekuje

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności