domel31 Napisano 13 Kwiecień 2005 Napisano 13 Kwiecień 2005 Witajcie Moje pytanie to: Codzi o to ze mam wymodelowane autko, chce zrobic aby na renderze zarowki z lamp swiecily na jakis kolor. Czy ktos mi moze powiedziec jak to wykonac?? jakie swiatlo mam w nie wcisnac. A moze jakas inna metoda zeby to realistycznie wygladalo, jakies ustawienia.
streaker Napisano 14 Kwiecień 2005 Napisano 14 Kwiecień 2005 Chodzi o lens effect, taki jak np w NFSU ?? Jeśli tak to najlepiej to zrobić w PS'ie.
AGmakonts Napisano 14 Kwiecień 2005 Napisano 14 Kwiecień 2005 Albo Glow, albo vray light material albo to co napisał streaker
domel31 Napisano 15 Kwiecień 2005 Autor Napisano 15 Kwiecień 2005 oki jak to ma byc w PS-ie i ma byc glow to powiedzcie jak mam w setupie ustawic zeby wybrany obiekt naswietlal. ?? Co do Vray light to powiedzcie mi gdzie go mam szukac bo nie widze ?? to jest texturka czy osobne swiatlo ?? hmm
streaker Napisano 16 Kwiecień 2005 Napisano 16 Kwiecień 2005 Chcesz żeby lampy rzeczywiście świeciły ?? No bo jesli tak to musisz to zrobić w maxie, tak jak pisał AGmakonts, w PS'ie chodziło mi tylko o dorobienie lens effect. A VRayLight jak sama nazwa wskazuje jest światłem.
Tom Napisano 16 Kwiecień 2005 Napisano 16 Kwiecień 2005 Nie wiem jak wy, ale ja często mam problem z materiałem VrayLight. Szczególnie jak wstawiam mapę bitową do emitera. Podczas zwiększania parametru intensywności samoświecienia mapa raczej blaknie niż się rozświetla. Czy jest na to jakiś sposób?
domel31 Napisano 19 Kwiecień 2005 Autor Napisano 19 Kwiecień 2005 effendi wlasnie u mnie tak samo niewiem dlaczego. Daje ciemna texturke metalu, chce ja troszke oswietlic bardziej zeby sie ladnie odbijalo all a tu w renderze ona szarzeje staje sie jasna :/ moze ktos poradzi cos na to
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się