kosa21_ Napisano 14 Kwiecień 2005 Napisano 14 Kwiecień 2005 Witam Mam taki problem (max5). Zrobiłem z Nurbs Surface połowę obiektu (w zasadzie dwa niezależne obiekty) i zastosowałem modyfikator Symmetry. Obiekty się przenikają. Chcę zastosować polecenie Nurbs>Create Curve>Surf x Surf ale Max nie widzi powierzchni z symmetry jako surface (nie można ich zattachować). Ktoś może wie jak z tym sobie poradzić? Pozdrawiam.
VGT Napisano 15 Kwiecień 2005 Napisano 15 Kwiecień 2005 Nurbs w max'ie nie dotykałem i raczej nie zamierzam się zagłębiać po tym, co o nich czytałem. Podejrzewam też, że jest mało osób, które ich w max'ie używają, więc mimo niewiedzy coś napiszę. Z tego co wywnioskowałem, potrzebujesz dwóch powierzchni nurbs w jednym obiekcie (zattachowanych). Jeżeli po symmetry nie działa tak, jak oczekujesz, skorzystaj z narzędzia tools-> mirror. W ten sposób będziesz miał dwa obiekty, które następnie możesz połączyć (attach), wtedy potrzebna opcja powinna już działać.
Tesaurus Napisano 16 Kwiecień 2005 Napisano 16 Kwiecień 2005 Tak zgadza sie, Symmetry nie supportuje NURBS. Jesli bardzo chcesz zastosowac modyfikator symmetry to muszisz zamienic NURBS Surface na Polygons.
kosa21_ Napisano 17 Kwiecień 2005 Autor Napisano 17 Kwiecień 2005 Już sobie poradziłem. Najpierw trimowałem a potem symmetry i wyszło pięknie. Dzięki.
Rekomendowane odpowiedzi