ZiBi_PL Napisano 17 Kwiecień 2005 Napisano 17 Kwiecień 2005 Witam. To moja pierwsza praca na tym forum (mam nadzieje ze nie ostatnia :P) Patrzac sie na moj obraz z puzli postanowilem go przeniesc w 3d. Praca ma jeszcze wiele bugow itp. wiec prosilbym o uwagi z ewentualnym wyjasnieniem o co dokladnie chodzi i pomysl jak to naprawic/zmienic (lubie miec sie na czym oprzec) wiekszy orbazek http://img204.echo.cx/img204/439/zamekvfinall5zv.jpg
Pinki Napisano 17 Kwiecień 2005 Napisano 17 Kwiecień 2005 hmm.. wyglada jakby te flagi mialy polskiego orla.. ale nie wiedzialem ze Polacy w swojej historii mieli takie statki.. .. no ale moga byc.. jednak w zamku.. jeden dach jest jakby od meczetu.. a to juz przesada :D :D Jezeli chodzi o same modele.. to dosc malo szczegolow.. troszke musisz popracowac nad textura wody.. po lewej stronie na niebie jest biala plama - czy to cos ma imitowac slonce ?
ultima Napisano 17 Kwiecień 2005 Napisano 17 Kwiecień 2005 Mi sie ogolnei podba chodz zgodze sie z Rozowiakiem, ze ten meczet to nei te klimaty :) daj wiekszego renderka to powiem wiecej bo ogolnei fajna praca
Pinki Napisano 17 Kwiecień 2005 Napisano 17 Kwiecień 2005 Mi sie ogolnei podba chodz zgodze sie z Rozowiakiem, ze ten meczet to nei te klimaty :) Kogo miales na mysli nazywajac go "Rozowakiem" ? :>
ultima Napisano 17 Kwiecień 2005 Napisano 17 Kwiecień 2005 Rozowiak ^^ :) w czym robiles Avatara bo mi sie podoba to cos w nim :)
Pinki Napisano 17 Kwiecień 2005 Napisano 17 Kwiecień 2005 ZiBi PL: zmien kolor wody na ciemniejszy zeby bylo mozna poczuc glebie :) ultima8: avatar zrobilem w Max'ie jest to mala abstrakcja z narzuconym raytracem i podpis z line'ow :D
ZiBi_PL Napisano 18 Kwiecień 2005 Autor Napisano 18 Kwiecień 2005 No faktycznie z tym meczetem to troszke moze przegialem. no ale to sie da poprawic. Co do flagi to TAK - To jest Flaga POLSKI :P Wiem ze takich statkow to my nigdy nie mielsimy no ale po to jest 3d zeby sobie takie sprawic :P Co do wody to macie racje. musze zrobic ja ciemniejsza bo wygalda jak "blotko" ?? Dzis postaram sie naprawic bledy (lacznie z tym "sloneczkiem" po lewej - niewiem z kad sie wzielo. chyba jakies omni dostalo lens przypadkowo. Postaram sie dodac troche szczegulow - co myslicie o jakims streniku ? marynarzach , majtkach lub czyms takim :P Dzieki za komentarze :P licze na wiecej :P PS. Wiem ze woda wyglada strasznie sztucznie , nie wie ktos moze jak dodac efekt fali (lub piany morskiej) niemam zadnych pluginow
MaggeM Napisano 18 Kwiecień 2005 Napisano 18 Kwiecień 2005 Ogolnie wszystko wyglada sztucznie...nawet slonce w tle jesli mozna je tak nazwac jest jakas mgielka a przydalyby sie prominie jakies wylatujace spoza chmur. Praca na poziomie animacji z Wrcrafta 1 sprzed okolo 10 lat :D...nie wiem ale przypomina mi sie tamten klimat :)
slate Napisano 18 Kwiecień 2005 Napisano 18 Kwiecień 2005 Witam, Dostrzegam pewne problemy ze skalą. Na przykład drzewa są ogromne w porównaniu z murami miejskimi, już same liście są wielkości 1/3 - 1/4 okna zamkowego. Nastepnie flagi, myślę, że zróżnicowanie ich nieco, wpłynęłoby pozytywnie na obrazek. Pozdrawiam
ZiBi_PL Napisano 18 Kwiecień 2005 Autor Napisano 18 Kwiecień 2005 wielkie dzieki za komentarze. faktycznie wszystkie wady jakie wymienislicie sa prawdziwe i musze je poprwaic. Czeka mnie jeszcze wiele pracy nad ta scena ale mam nadzieje ze efekt sie sprawdzi
ZiBi_PL Napisano 19 Kwiecień 2005 Autor Napisano 19 Kwiecień 2005 Widze ze nic sie ciekawego nie dzieje wiec zamieszczam nowy render ktory poprwia kila bugow. Dadalem pare detali. Narazie na zameczku niema okien bo zastanawiam sie nad ich wygladem. A oto render w 1024/768 (bedzie widac wiecej bugow :D) http://img241.echo.cx/img241/5530/statek10247689we.jpg
Pinki Napisano 19 Kwiecień 2005 Napisano 19 Kwiecień 2005 hmm.. no juz troche lepiej.. choc tamten kolor tla mi bardziej sie podobal.. a jezeli chodzi o aktualne chmurki to niezbyt.. jest duza roznica oswietlenia tla i samej sceny.. tlo jest za ciemne ... musisz podniesc troszke horyzont zeby niekonczyl sie rowno z linia zamku, bo wyglada to jak makieta. Masz cos nie tak pod zamkiem jakies szare odbicie niewiadomo skad sie tam wzielo.. cegly z ktorych zbudowana jest wieza sa zaaa duuze.. aa.. i gdzie sie podzialy okna w zamku ?? :>
slate Napisano 20 Kwiecień 2005 Napisano 20 Kwiecień 2005 W/g mnie zamek wygląda jakoś tak plastikowo, cegły powinny raczej pochłaniać światło, a nie odbijać. Co do innych uwag, to może by postawić zamek na jakimś lądzie (np. na skale wyłaniającej się z odmętów)? Bo w obecnej postaci potrzebowałby baaaardzo długich (bo przecież obok zamku musi być dość głęboko, aby statki mogły pływać) i baaaardzo wytrzymałych (taka "wieżyczka" to jednak parę kilo jest) pali, aby go na nich zbudować. Dalej, horyzont faktycznie niespecjalnie teraz wygląda, postaraj się go nieco przesunąć, deski tworzące kadłub są chyba trochę za duże (tzn. może więcej razy powtórz teksturę), dodaj bump-map do kadłuba, również do biało-czerwonych "ząbków" i "przybrudź" je troszeczkę (bandery również), bo wyglądają nienaturalnie sterylnie. Pozdrawiam
JunioR Napisano 20 Kwiecień 2005 Napisano 20 Kwiecień 2005 ten zamek wyglada jak z gliny ! a na dodatek to plywa po wodzie :D, zamiast stac na wyspie.
ZiBi_PL Napisano 20 Kwiecień 2005 Autor Napisano 20 Kwiecień 2005 W WYNIKU FORMATA UTRACILEM CALA PRCAE :-( MIMO ZE NIE BYLA ONA ZAAWASNOWANA TO JEDNAK MI JEJ SZKODA. W KONCU TROCHE CZASU JEJ POSWIECILEM I MOZE NAWET KIEDYS COS CIEKAWEGO BY Z NIJ POWSTALO. TERAZ POZOSTAJE MI JEDYNIE ROZPOCZAC JAKIS NOWY CIEKAWSZY PROJEKT
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się